Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 611 ggr
Annette
0

Första shettisaktivitet 2007

Vad är det första du skall ut på i shettisväg i år?

Själv skall jag delta i en inkörningskurs som börjar om två veckor. Vinterutställningar hoppar jag över med häst, men åker utan till Vartofta och eventuellt Nyköping. Jag tror att årets första deltagande på utställning blir med valacken Eros i Uddevalla. Nu får han ju vara med i de stora grabbarnas klass i år ;)

Anette
0

Vi ska på läderkurs, ev. körclinic och till Vartofta, med häst hoppas jag…. Längtar att få träffa "shettisfolk" igen….Räcka ut tungan

Annette
0

Synd att läderkursen är dagen före hingstpremieringen på Grevagården. Jag kan inte rymma en hel helg ;)

[Anna-N]
0

Utställningen i Insjön 3/2 blir den första för i år :-)

Cattis
0

Blodslinjekursen nästa helg är startskottet, sen utställningen i Nyköping den 18/2.

Fast det första jag gjorde 2007 var ju såklart Hollandsresan. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

#4. Strö salt i såren bara….Gråter

Anette
0

"2 Just dé, tillGrevagården hade vi tänkt oss oxå….Glad

RebeckaSvensson
0

Blodslinjekursen blir det första för mig också. Satsar även på att åka och titta och eventuellt hjälpa till på utställningen i Nyköping om vädret är ok.

Första utställningen med häst blir eventuellt i N Åsum på bruksdagen, annars hjälper jag bara till där som funktionär.

Tigrou
0

Med hästar blir det Örebro den 2 juni hoppas kunna ta med nyförvärvet då. Kanske det blir Nyköping som publik om jag får ledigt från jobbet och helgen innan är det väl årsmöte i Öst om jag inte minns fel?

Anette
0

#4 Appropå Hollandsresan ja, fick du några bra bilder….?Räcka ut tungan

susanne-s
0

Utställningen i Insjön blir den första för mig, funderar på Vartofta, då jag borde åka till de trakterna i ett annat ärende…
Jag får se hur det blir.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

#9 Bra blev de väl inte direkt. Men jag har bilder. Jag har inte haft lust att uppdatera min hemsida pga folk som inte kan läsa svenska. Folk blandar in saker som inte står där och då blir jag så less. Plus att jag varit sjuk. Men det kommer…. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-Aveback
0

Blodslinjekursen nästa helg är den första aktiviteten i år för vår del! Längre har vi inte kommit i planeringen än så länge … Flört

Linnah
0

Jag ska på utställningen i Insjön med Jinna, såvida det inte blir dåligt väglag för då skippar vi det hela.

sanne
0

Vartofta blir det första för vår del, hade gärna varit m på körklinicen men nästa gång kanske.

Ahnna
0

RKS har årsmöte i Dalarna 4 februari, det blir min första shettisgrej för året. Sen får vi se om det blir någon utställning närmare Stockholm/Uppsala/Gävle innan sommaren och kanske nån kör- och/eller agilitytävling med Rival. Kommer eventuellt att hålla egen läderkurs under våren också.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

JMax
0

Kurs i blodslinjer nästa helg och så Nyköpingsutställningen!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

AusaBausa
0

Ska på utställningen i Önnestad den 17 februari. Första för i år och första med Zaffran överhuvudtaget. Var länge sen jag var på utställning jag själv också.

Sofia_Schultz
0

Det blir nog utställningen i Nyköping 18/2. Ev. åker vi till Insjön och tittar/hjälper till oxå och då blir ju startskottet lite tidigare! Skrattande 3/2 redan!

Hanna-D
0

Kursen om Blodslinjer och avelsplanering är nästa shetlandsaktivitet - var ju också i Holland i början av månaden.

Milla
0

utställningen i önnestad den 17 feb

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

maggan
0

#18 var ligger Insjön?

Johanna-Granberg
0

#21 Insjön ligger strax före Leksand i Dalarna.

ElisabethA
0

Min första shettisaktivitet 2007 var besök på några olika shettisstuterier innan det bar iväg till hingstpremieringen i Holland.

Nästkommande shettisaktivitet är vinterutställning. Jag har anmält,  men vädret och väglaget avgör om vi kommer iväg…

Hanna-D
0

#23 Stuteribesöken vi gjorde glömde jag bort helt Generad