UDDEVALLAUTSTÄLLNINGEN!!
Tyvärr har jag skrivit fel datum på Uddevallautställningen…
Det skall vara lördagen den 2 juni och inget annat.
Står tyvärr fel i både tidning och på Shetland Västs hemsida. *Hjärnsläpp* :) Hemsidan har också i övrigt halkat efter lite i uppdateringen, men jag hoppas hinna lägga ut alla aktiviteter i kalendern under veckan.
Hingstvisningen är inte helt bokad ännu, men vi återkommer så fort det är klart, för vi siktar på att ha en även i år, som vi hoppas blir välbesökt av både hingst och stoägare :) Håll utkik på Shetland Västs hemsida och i tidningen för mer information.
/Malin
Vem ska dömma på Uddevalla utställningn?
Torsten Jeppsson och Ulrika Nordmark.

aha så Udevalla blir lite senare i år än det brukar *S* synd att den inte låg vid skolavslutnings helgen för då är vi alltid där uppe ändå *S* ..
Men jag ska till Udevalla hade jag tänkt mig i allfall..

Oki Bra att du meddelar i tid
till uddevalla blri det allt mellan 2 o 4 st, men det är en stund kvar som sagt !!!
Aj då, då krockar det med Örebro igen. Synd för jag hade verkligen velat åka dit i år.
Attans också…. Inte för att jag har någon att visa men…. Södra Älvsborgs läns hästavelsförening har utställning den 2 juni i Tranemo. Synd att det krockar…
Utställningen är öppen för alla raser.

#6 Vad har Örebro den helgen? Är det premieringen?
#7 Vem dömer i Tranemo?
Det är ju himla synd att man inte kikat på dom andra utställningarna i väst.

#8 Örebro har sin utställning för alla ponnyraser på Kvinnersta den 2 juni. Domare på shetland är Alf Johansson, om jag inte är alldeles felunderättad. Domare övriga raser Elisabeth Ljungstorp.

Det var ju likadant förra året, Örebro och Uddevalla krockade. Synd, för jag tror åtminstone Uddevalla förlorar på det.
# 8
Preliminärt så är det Kurt Larsson och Ronny Johnsson. Med betoning på preliminärt. Tror att Morgan Johnsson är "reserv" beror på hur många anmälda det blir osv.
Häls Madde