Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 801 ggr
zettan
0

God morgon 11 Januari

Morrn morrn

Då var de måndag igen och en vanlig arbetsvecka är framför en. Vintern förblir vinter och man fryser som bara denn i mellanåt.
Idag blir de först jobbet några timmar för att sedan åka till pållarna en sväng. Får vi se vad man hinner göra med sina isbjörnar idag.

Ha en bra dag alla

VeronicaP
0

God morgon . Idag börjar barnen skolan igen och allt blir som vanligt.

Själv blir det att åka till lantmännen och köpa lite saltsten och annat smått och gott som behövs.

Ha en bra dag i dag

polgara
0

God morgon!!!

-7,7 grader ute i dag, något mildare än helgens -19. Idag ska ungarna börja skolan efter jullovet o de är väl inte så pigga på det.

Ska iväg till stallet om en liten stund o säppa ut gänget som står inne, mocka osv. Får se hur mkt jag orkar nu på förmiddagen, en förkylning har tagit ett rejält grepp om mig.

Ha en bra dag i kylan allesammans!!!

Ninnii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Idga var det -15 när jag mockade vid 9. I går kväll var det så skönt ute när jag var ute och gick -7 var det bara.

Idag kommer mormor och Matilda och Simons kusiner hit. Mormor är barnvakt medans jag och Wilma ska ut och köra Bill. Han är så pigg, i går när Matilda red han som var han som en stuttsboll.

Nu börjar man vänja sig vid att vara tvåbarnsmor, allt tar lite längre tid men annars känns det bra.

Ha en bra dag!

HeidiH
0

Jag har just kommit hem från stallet, släppt ut hästarna, mockat gjort höet klart.Ska stax upp igen, och åka pulka bakom Sickan, ska bli kul! Hon är oxå jättepigg. Sist vi var ute försökte hon bocka!! Aja baja, aldrig bocka då man drar på nåt!

Innna jag ska till stallet så ska jag göra rent lite i akvariet.