Unghingst köpes
Är intresserad av en skäck unghingst 1 -3 år. blivande hingstämne! Gärna av mindre modell ej mini. Röd skäck eller svartskäck. Pm:a eller mejla era förslag
mvh Sandra, Stuteri Sango
Sandra, jag har en till salu, men den har inga fläckar 

#1 Ha ha det har jag med ju :P

tyvärr skäck är de jag söker i första hand

puttar upp
Kolla om inte Bluemull har lite avkommor efter sin fina skäckhingst?

#5 tack för tipset
Jag har också tips på två skäckhingstar med möderne från Rosengårds stuteri. Bägge har Zorry som pappa och finns till försäljning hos Stuteri blåklockan.
Det blir många hingstar för dig om du får 2 hingstföl till våren!
Lycka till med letandet!

Putt. Fortfarande inte hittat hingsten med de stora H:et

Kolla Bäckdalens hemsida ominte dom har någon skäck kvar. 
Eller vänta o se vad som föds nu i år, får Doris en hingst så kommer den vara till salu, blir troligen en skäck….
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Är du intresserad av en gulsvart mini
Han är så jättego och fin på alla vis, född maj-09, e Östertorps Baron, u Vilda af Jäboruder.
På min hemsida finns bilder.

Ja och Dee-Dee är ju också dräktig och det kan ju mycket väl bli en hingst och skäck ..
'

Tack för era tips
. Letar vidare för han med des tora H:et jag vet att han finns där ute för mig.
Har du varit runt och tittat på hingstar oxå, eller bara sett bilder?
Vad för stam söker du? Kan ju vara värt att veta!

Letar du fortfarande? Jag vet en svartskäck -07 e.Atlas af Sörtå u.Candelia till salu.

#16 ja jag letar fortfarande. Pm:a gärna lite mer info samt pris och bilder om du har. mvh Sandra

Många som verkar vilja bli av med sina unghingstar, men nu var det ju SKÄCKAR som var efterfrågade! Ploppar upp många enkelfärgade…
Hur langt ar du villig att kora? Flyga? Det finns har i Australien 

23
njae kanske på gränsen till lite för långt 

Tråden kan nu låsas då jag hittat en som passar. Dock inte skäck men jag fall pladask. Återkommer på hemsidan när affären är klar.