God morgon 13 Januari
Morrn morrn
Här sitter jag med halsont och fryser som en gnu. Men de hinns inte med att vara sjuk nu. Så på med mössa och vantar så ska jag strax bege mig till bussen. Idag blir de först jobbet. Sen blir de bankärende efter jobbet. Blir sen eftermiddag hos pållarna idag. Sen ska jag även ringa lite samtal mot kvällen
Ha en bra dag alla

Morron!!!
-15 grader. Ska snart bege mig till stallet för att släppa ut ett gäng hästar. Ska ta en sväng till Jönköping o Media Markt med storegrabben om jag nu hittar dit
, jo Jönköping hittar jag till men lite sämre med Media Markt. I eftermiddag blir det mockning o hästpyssel, ska leta upp Bosses grimmor han tappat i hagen de senaste dagarna. I kväll är det tvätt på agendan, tycker inte jag gör annat.
Ha en bra dag i kylan!!!
God Morgon!
Här har vi -14 grader och barnen har precis gått ut till bussen.
Idag tänkte jag städa bort Julen inne men ljusslingorna ute får allt vara kvar ett tag till, det är så mysigt med lite ljus i trädgården. Måste även plocka en del i affären då det varit kaos ett tag pga. Rean som fortsätter januari ut. Tänkte även halma nytt i lösdriften då det känns så skönt i hjärtat när hästarna kan bädda ner sig i mycket och ren halm nu när det är så kallt. Halmen minskar rätt fort då de gärna varvar hösilaget med halm så man får strö nytt ofta.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

Morrn morrn.
Här är det bara -4,7 .
2 av barnen har åkt till skolan , Amanda ska jag köra till tandläkarn snart och sen får jag köra henne till skolan . '
Idag måste jag göra det tråkigaste jag vet , Handla mat …. sen får vi se vad jag hittar på under dagen ;)
God eftermiddag.
Här var det -16 grader imorse. Burr, börjar tröttna på denna ihållande kyla nu.
Men hästarna verkar inte bry sig det minsta om kylan. De äter eller springer mest och busar i hagen :-)
För mig är det inhandling av diverse mat och ingredientser då min man fyller 40år idag, så det blir lite tårta ikväll och planering inför helgens fest.
God förmiddag!
Här har alla ungarna åkt till skolan men i Simmes skola finns det inga lärare så jag har vigt förmiddagen åt att sitta i telefon för att få något vettigt svar från någon som kan svara på varför där inte finns lärare och någon som kan svara på NÄR dom egentligen ska börja skolan, men suprice ingen vet något.
I kväll är det jobb 16 - 22.
#4 Grattis på din dag.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag kör en god kväll som omväxling 
Hoppas allas dag varit skön och utan tråkigheter.
Min började med att jag försov mig i morse och kom lite sent till jobbet. Sen har jag varit i stallet, fint väder i dag -13 och sol så tog en skön promenad med en av hästarna. Och min kväll slutade som vanligt här =)