god morgon 14 Januari
Morrn morrn
Idag är de fortfarande kallt. Men hur kallt de har jag inte kollat. Igår blev de klart att en röd 3 årig springare ska flytta hit inom kort. Så de blir till att ställa in sig på avelsvärdering i April. Hua nerbositeten kommer smygande.
Ska strax till jobbet sen blir de pyssel med hästapållarna
Ha en bra dag alla
Stort grattis Sandra, du har gjort ett bra val, har gillat den grabben sen han var bebis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God morgon!
Jag önskar så att tempraturern ska sjunka drastiskt så att teve killen kan montera upp min parabol o dra kablar så att jag äntligen kan få se på tv igen. Han säger det är för kallt o att kablarna går av som det är nu…suck.
Annars allt lugnt, ska ut o gå en prommis med några av shettisarna senare, allt är så vackert nu.
#0 Nej vad spännande! Vem är det om man får fråga? Åh, glömde nästan…Grattis!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Idag har vi bara -4,6 grader. Morgonen börjar med tvätt som jag inte han med igår kväll pga hästarna sprängt staketet o var tvungen att laga det, inte lätt o fixa med tjäle i marken
. Ska snart köra lillgrabben till skolan. Sen blir det slappa på förmiddan. Stallet tar jag i eftermiddag då Marica tar dom på morgonen. Kanske borde jag städa lite här hemma med.
0# Sandra du kan ju inte bara skriva att det blev en utan att uppdatera din hemsida så man vet vad det är för nått du skaffat, men ett stort GRATTIS ändå.
Ha en bra dag allihop!!!

Godmorgon
Kallt och disigt ute, rimfrosten sätter sig i håret efter bara någon kvart utanför dörren. Jag är HELT ledig idag och ska strax gå och släppa ut hästarna. Tänkte höra om någon här har något tips till mig, men det ska jag ta upp i en annan tråd!

God morgon! För första gången kom jag till jobb i tid denna veckan… har haft sån snablans otur sedan i julas, med ALLT. Och oturen verkar inte vilja släppa taget om mig 
Igår blev fölisrna vaccinerade. De skötte sig exemplariskt (båda är ganska osociala annars). Och på lördag kommer tandläkaren och tittar på Hällelujas tänder.
Sitter själv på jobb då de andra är på kundbesök. Spelar Spotify på högsta volym 

Grattis Sandra. vem är han efter?
Grattis Sandra. Gissar att han börjar på P.
Idag ska jag åka och gratulera min mamma som fyller år och sen ska jag fortsätta plocka i butiken. Rean är förlängd januari ut så det är riktigt rörigt i butiken då den inte är så stor.
Grattis Sandra, misstänker också att hans namn börjar på P och att han har en storebror som börjar på H
Lycka till med honom.
Amor vincit omnia 

Ha, då kan ju jag också lista ut vem det är
GRATTIS Sandra!

God middag.
Idag har jag haft fullt upp, har varit iväg och kastrerat russ hingsten Slättens Hälge så from idag är han valack ;) , det gick så bra och han uppförde sig kanonbra , hade han kanske inte gjort om han hade vetat vad som skulle ske.
NU ska jag snart äta lite middag , Lasagne gott
Grattis Sandra får jag också skriva och jag vet ju vem det är 
Vi lär ju ses då kan jag tro
, jag är hemma på söndag i allafall ;) lördag har jag lite fullt upp (som vanligt )

ni som gissat har gissat rätt
. Ska uppdatera hemsidan så fort jag bara hinner. Fullt upp med allt här.
och tack för era grattulationer
Grattis till en fin kille!
Har sneglat på han sen han var föl!
Lycka till

som jag lovat så är hemsidan uppdaterad så Pumba har fått sin egna sida www.stuterisango.se

#13 Det var ju bra *S* Pumba har ju bott hos mig sen han var ca 10 månader *ler* så nog känner jag honom väl ..
Grattis och lycka till på hingstpremieringen!
GRATTIS Sandra, det ska bli jätteskoj att se den fina killen
, extra roligt för mig är det ju naturligtvis eftersom mitt sto Lucy är farmor till honom.
Om allt klaffar och går i lås så hoppas jag att vi kan slå oss ihop och hämta honom och min nye kille till helgen
. För dom som inte vet så har ju även jag slagit på stort och köpt en 3-års hingst. Han heter Dalsgårds Magnum och är e. Almnäs Origo u. Doreth v. Bitterschotten.

#16 Grattis till köpet
#17 TACK Gonkan… det hade varit skoj om vi kan ses i helgen…vill ju gärna kolla in dina hästar med 

#18 Lördagen har jag lite fullt eg men söndag då är jag hemma :)
#19 På söndag har jag tyvärr ingen bil… den ska på handbollsmatch
. Om du inte är hemma på lördag, så får vi träffas en annan gång…

Grattis till era nya killar 

#20 ok synd, vet du vilken tid ni har planerat ?
har ni tur så är jag hemma tidigt på förmiddagen