Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 2931 ggr
[lindatornerup]
0

Vinterutställning i Åstorp

Bara lite nyfiken…någon som redan nu vet att dom ska till Åstorp i Februari?  Jag ska dit med 3(eller4..)Cool

BoelH
0

Jag vill dit….med en häst.Tungan ute

VeronicaP
0

Jo vi ska dit med 2 hästar eller jag vill ju eg visa fler men har nog inte plats till det ..

Miica
0

Jag som är ny på sidan, kan säga att jag hoppas på att komma dit med två små sötingar! Heelt ny inom allt det här, så blir nervös bara jag tänker på de =)

Anna-72
0

Jag ska dit med minst 2

kristina-axtorp
0

Ska dit med åtminstone 2 st  3- årssto, möjligtvis någon unghäst också!

icansson
0

Ska dit med ett sto

veronica-olsson
0

Jag skall dit med 1 3-årssto + någon till,har ej bestämt ännu.

abbe75
0

Jag kommer med en liten hingst

Dehlfimia
0

kommer med 2 kanske 3 ,mannen har inte bestämt sig än men`Lorden` vill han ha med sig iallafall det är bestämt,får se vilka dom andra blir

AnnaLundin
0

Jag funderar på att anmäla i alla fall. Sen får väglaget avgöra ifall jag åker dit, eftersom jag har en lång resa dit.

AusaBausa
0

kommer med en eller två unghästar

Aribigga
0

Jag skulle väldigt gärna vilja ställa ut James där och hade nog inte tvekat om han varit oklippt men nu vet jag inte…

lurvponnyn.vimeddjur.se

VeronicaP
0

#12 Du kan ställa ut ändå , jag visade ju Lina när hon var klippt faktiskt :-) …

SaraDoos
0

Jag tar nog med mig en eller två. Anmäler troligen två och så får vi se hur de ser ut när det är dagen D.

Milla
0

Jag tar med mig någon vet dock inte vem ännu. Men jag tror Viking får åka med sen får vi se

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Mmia
0

Jag ska väl också åka dit hade jag tänkt med någon av hingstarna och ett sto, ung eller gammal får vi se. Skrattande

Kanske tar jag med valacken om han är kvar.

helenep
0

Hoppas kunna komma med två ston

Aribigga
0

#13 Men jag tävlar ju inte så då får jag ingen rosett :/

lurvponnyn.vimeddjur.se

VeronicaP
0

Nä men du tränar väl , jag har sett en 2 åring få  rosett och bli placerad när den var klippt på en vinterutställning , du får väl ha något intyg på att ni tränar mycket :-)

Aribigga
0

#19 Min mamma kan skriva en lapp att jag kör ;) Mer träning än så kan jag faktist inte säga att jag gör. Nåväl vi kommer nog dit ändå så får de säga vad de säger :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

SaraDoos
0

Dagas att påminna lite….

Anmälan går ju ut 6 januari - nästan mitt i julfirandet. Så GLÖM INTE BORT att anmäla dina hästar.

See ya in Åååååstorp!

[lindatornerup]
0

#21 Absolutly….

Kris_J
0

Vilken propp och vilken anmälningsblankett gäller? Hade tänkt att anmäla, men har inte lyckats utröna vad som gäller. Har väntat i det längsta med att efterfråga i tron om att det skulle komma…Snart kanske det är fulltRynkar på näsan

Veritas odium paretFörvånad

Emma-Andersson
0

Eftersom jag inte ska visa någon pålle i Åstorp så kan jag hjälpa till hela eller delar av dagen

SaraDoos
0

#23?? Finns det flera proppar? Eller menar du grundproppen?

Vi får hoppas att det är rätt i den tidningen som kommer nu till jul… och än så länge är det inte fullt :)

Camilla
0

Det finns ju en propp ute på Syd hemsida det är den som gäller.

Cattis
0

#25 Är det inte rätt propp som ligger på SSS hemsida hoppas jag att ni kan skicka en ny till mig, för jag har då inte fått någon annan?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

det är ju samma propp som ligger ute vad jag kan se i allafall, eller är jag helt ute och reser?

Kris_J
0

Den propp jag efterfrågar är grundpropositionen för 2010

[lindatornerup]
0

# 24 mycket möjligt att jag kan behöva hjälp, med någon av mina.

LLennartsson
0

Kankse….

Stall Bråna

InaJacobsen
0

Självklart kommer jag och hjälper dig Linda, bara nu vädret kommer tillåta det :)

Likeabug
0

Vill gärna visa upp min lille hingst. Men har aldrig gjort något sånt här innanObestämd Är det något att ge sig på då? Och måste shettisen ha "lång" man om man ställer ut?

[lindatornerup]
0

#32 Det vet jag ..hoppas vädret tillåter att du kommer upp , vore jättekul att träffas igenSkrattande #33 Någon gång ska vara den första, varför inte ? Manen får inte vara klippt, sen om den är längre eller kortare, naturligt, spelar ingen roll, för det är ju lite svårt att påverka.

Kris_J
0

I dag fanns det en anmälningsblankett på SSS hemsida igen, den är daterad 18/11 så den bör ju förhoppningsvis vara giltig.

SaraDoos
0

Ja det är nog den nya.

Vad jag kan se så är det tillagt att man ska skriva in sitt medlemsnr - vilket underlättar för kassören när det ska kollas på medlemslistan :)

VeronicaP
0

Då gäller det att veta sitt medlems nr då hm det står väl bara på tidningarna ? undra om mina föräldrar har koll på det ??

Där blev ju lite fel sist då det helt plötsligt hamnade på pappas ( då de betalar familj) bara för att det betalades från hans konto har själv råkat ut för samma sak även om jag har skrivit mitt namn under medelande så var helt plötsligt sambon ny medlem hm , vi betalar ju även alltid familj också fast från olika kontonr , kassören borde också kolla upp så att det blir rätt även om man betalar familj…

VeronicaP
0

Tänkte på det , hur gör ni med anmälan då man kanske inte har hunnit betala medlemsavg när anmälan går ut ?

Annette
0

#38. Medlemsavgiften skall väl också vara betald när anmälan går ut, har jag uppfattat det som.

Emma-Andersson
0

#30 Jag syftade mest på att vara funktionär…

VeronicaP
0

#28 Inte så lätt alltid kanske att få det att bli färdigt innan den 6:e januari om jag ska vara ärlig , många klämdagar och annat i mellan tex och anmäler jag nu och betalar in så är ju medlemsavgiften betald Flört

Annette
0

#41. Dessvärre tror jag det är medlemsavgiften för 2010 som skall vara betald ;) Men den går väl att betala in samtidigt som anmälningsavgiften?

VeronicaP
0

#42 Det går alldeles säkert att göra det , men ska jag betala in nu när jag får  min *stora* lön från A-kassan så vill jag gärna vänta med medlemsavg till Jan tex då julen är över hehe

Annette
0

Den där julen kommer lika olägligt varje år Obestämd. Räckte det inte om den kom vart femte år eller så Skäms.

VeronicaP
0

#44 kan bara instämma med dig Skrattande

Fagerljung
0

Hade gärna ställt ut, men kommer inte att vara medlem i SSS nästa år.

Annette
0

#46. Du kan vara med ändå om du vill, till en högre anmälningsavgift.

[lindatornerup]
0

# 40 Missuppfattade dejSkäms Men det är redan fixat ändå.

LLennartsson
0

När går anmälan ut ?

Stall Bråna

VeronicaP
0

6:e januari

Miica
0

Jag ska såå anmäla mig. Pratade med SSS så skall betala in medlemsskap inför 2010 inom kort! ;) Ett klart iaf :D

LLennartsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ska se om jag övertla mamma ;P
isåfall ska jag dit med denna lilla krabaten.
Timoon-X - *98 - e. Fridhems Algot - u. Ki - ue. Dulex - Tävlad i trav med rekodet 2.39,3

Stall Bråna

VeronicaP
0

Så där nu har jag betalt in anmälan för 4 st hm få se om alla får åka med , har inte löst transporten ännu ;-)

ska posta anmälan lite senare idag .

Milla
0

Har betalt in till två stycken men har ingen anning om vem som ska få åka med

AusaBausa
0

Blir tyvärr ingen utställning i Åstorp för mig då vi fått bröllops- inbjudan..som dock ska bli SUPERkul men såg verkligen fram emot utställningen…menmen man kan inte få allt…samt att jag har ju inga vinterdäck på släpetOskyldig..så får väl vänta tills det blir vår o ställa ut..

Anne-Lisbeth
0

Kom ihåg att anmäla till Åstorp före 6 januari!!!!!!!!!!!!!

Just nu är det tydligen inte speciellt många som har anmält och betalat in.

Det är ju tråkigt om även denna blir inställd Gråter

AnnaLundin
0

#56 - hehe

det är många dagar kvar att vela och försöka bestämma sig för vem som ska anmälas…  Cool

VeronicaP
0

#56 jag har betalt men inte skickat anmälan ännu , glömmer ju den varje gång jag ska åka iväg *S*

Milla
0

jag har ju också betalt men inte skickat anmälan ännu, velar ju också vem som ska få åka med och ev. så anmäler jag två till.

SaraDoos
0

påminna, påminna om att skicka in anmälan! Bara några dagar kvar! :)

Anna-72
0

Jag har anmält 4 st. Hoppas verkligen det blir något av.

LLennartsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan man anmäla en hingst som har tävlar i trav och har klippt nacke ?

Stall Bråna

AnnaLundin
0

#62 - ja det kan man

VeronicaP
0

Så där nu har jag skickat anmälan på mina 4 st , betalt gjorde jag för ett tag sedan :-)

LLennartsson
0

Blir tyvärr inget. Då jag inte ha nån skjuts……

Stall Bråna

Milla
0

Jag putar upp, det är inte många dagar kvar nu så anmäl.

SaraDoos
0

påminna, påminna, påminna…

Milla
0

nu är alla mina killar anmälda och betalda

sonja
0

Hur många blev det? För det blir väl av?

Har själv anmält tre st, hur jag ska hinna visa dem är en annan femma :-)

SaraDoos
0

#69 ja det blir av :) ca 50 hästar blir det (har inte kontrollräknat) + några starter i handlerklasserna.

AusaBausa
0

Kul det blir av..synd man dock missar det:-( så surt..varför ska alla kul grejer hända samtidigt??  MEN bbröllop får gå före utställning;-)

AnnaLundin
0

tur att det blev nog många utan mig Tungan ute

jag planerade att anmäla men en kik på bankkontot sa att jag inte hade nog med pengar för både anmälningsavgifter o medlemsavgift kvar efter jul + att två av barnen fyller år runt årsskiftet. Så jag får snällt stanna hemma.

Miica
0

Kan tala om såhär långt i efterhand att de blev ingen anmälning för mig. Stoet jag köpte hem, va och är på tok för människorädd ännu. så vi satsar till våren! Nu trääääääääääning i massor ;)