Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 571 ggr
kacka
0

första snön....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha… då har första snön kommit i Göteborgsregionen för säsongen… Men det står 3-4 + på termometern… hm… men hundarna gillar vädret bättre än regnet iaf…

(bilen är gammal men ändå…)

JMax
0

Här ligger det 10 cm snö på backen. Ska ge mig ut och byta däck nu…Skoj…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

moa
0

Här har vi också snö! Skulle haft träning idag i ridhuset med det har blåst ner träd hela vägen till ridhusetLedsen Har inga broddar eller något till hästarna så dom får nog stå idag.

AusaBausa
0

Fy i dag har vi fått första snön också. Det ä 3+ så det lägger inte sig men blåser bra så det yr omkring rejält. Inte kul alls. Fruktansvärt kallt.

Margareta
0

Vi har litegrann vitt på Ekerö idag och det blåser rejält…

Numer pensionär i Nynäshamn

Between
0

Vi har också fått snö i ö-vik dock inte så mycket men det blåser som om de vore storm, och dom på gotland har det änu värre. Usch!

maggan
0

första snön i Täby blåser ordentligt

Rubiinen
0

Samma här. typ snöstorm :P

Hanna-D
0

Ca 5 cm snö här, är fortfarande smetigt i backen - det får gärna bli ett par minus till så man slipper leran!

Jag funderar på om det hänt någon olycka här i närheten, på vår lilla väg har det i dag åkt förbi flera bussar, lastbilar och personbilar och det hör inte till vanligheterna.

VeronicaP
0

Här är det lite snö med och bara -0,9 grader men så som det blåser så är det säkert 5 minus ute …

AnTeX
0

Ekerö 

blåser ännu mer hära och snöar…

susanne-s
0

Första snön kom igår som blötsnö med plus grader men i morse när jag gick upp vid 5 så var det 1 dm och 3 minus. dessutom var det strömavbrott och blåste kraftigt. Nu har vindarna lugnat sig men det är nog runt 2-3 dm snö och ca 7 minus här i tärnsjö.  -Fick strömmen tillbaka vid 17.00.

Bild från förra veckan Glad

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Hanna-D
0

Måste gnälla lite… Vi har haft snö i mindre än ett dygn och jag är redan less på det! Det går inte att ta sig fram med bil, träd som faller över elstängslet, feber och sjuk och när jag gick ut till hästarna vid 19-tiden stod Fixy och frös! Har aldrig sett en shettis frysa. Hon följde mig som en skugga och fick gå lös på gårdsplan och ställde sig vid stalldörren så det var bara att ta in alla hästarna, alldeles för tidigt och byta fleecetäcken med jämna mellanrum på henne. Suck!

Annette
0

#12. Håller helt med dig! Vi har varken snökaos eller strömavbrott, men jag är redan less ändå. Vi har isgator istället.

CarolaCarro
0

Huu tycker synd om er som fått snö.. Hoppas de dröjer ett par veckor till innan de kommer på våran lilla ö

Hanna-D
0

#13 Det glömde jag mitt i "ilskan" vi hade strömavbrott i några timmar mitt på dagen.

AnTeX
0

Men nu e det KAOS I STHLM iaf

RebeckaSvensson
0

Hoppas det har lugnat ner sig så att planen går tidigt i morgon och på fredag… Låter som om det är säkrast att sätta brodern på buss från Uppsala imorgon och inte ut och köra för mkt på vägarna i morgon med sommardäck.

tonje
0

Også i Norge har det kommet snø det siste døgnet..legger ved en liten stemningsrapport!

tonje
0

snøprinsessen THB Augusta!

kacka
0

det har kommit snö igen… Ja… det är nog så att det är VINTERN som kommit efter flera veckor med 8-11 plusgrader…

[MatildaW]
0

Ojjojj, här är det massa minus (typ, ligger runt 10-) och ungefär, hm, 2 - 3 dm snö på marken :)

ZABA
0

Snö även på Färingsö. Ca 8-10 cm. Snålblåst och ruggigt men härlig sol dagtid. Bilen måste skrapas fram vareviga dag..