Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1369 ggr
zettan
0

udda showträns

Jag letar efter ett lite udda showträns för shetland. Jag vill ha helst i brunt. gärna med mönster eller nitar på både nosgrimma och pannband. Någon som har några tips  på vart man kan få tag på de?

Pernilla-Adelsson
0

Men Sanda då!

Du vet väl en som kan fixa sådant till dig?

Vet du bara hur du vill ha det så gör jag ett åt dig.

Ädelssons Sadelmakeri

www.adelssons.se

zettan
0

jag vet ju inte hur jag vill ha de ju Tungan ute. Men ska fundera och se om du kan lösa de åt mig sen Skrattande

Anna-Karin
0

Dreggelvarning…

Snygga showträns

Milla
0

#3 vad är detta för sida?? ja dräggelvarning är det allt

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

zettan
0

#3 oj men oj nu får jag hämta haklappen Tungan ute

Anna-Karin
0

#4 De syr upp på beställning… man kan få precis som man vill ha… vilka kombinationer som helst… kostar lite mer… men man behöver ju bara ett Flört och ett handsytt håller ju i evigheter om man sköter det rätt..

Pyttis
0

Sandra , nu är det ju bara att peka och ge order till Pernilla….plättlätt så blir Du med det snyggaste av snyggastTungan ute!

zettan
0

japp får prata med Pernilla när jag bestämt mig Tungan ute. vore kanske bra att få hem hästen oxå så jag vet om de jag har redan passar Tungan ute

Pyttis
0

Bara att hämta hem pålle dåFlört Sedan kan det aldrig vara fel att ha "några flashiga på lager" att välja mellan….Cool Eller hur?

Milla
0

#6 har du hela deras hemsida? Var finns dom?? vet du vad dom kostar?? haha många frågor

Milla
0

Snacka om att man är dum haha jag har ju deras hemsida……….

Johanna-Granberg
0

#11 Lägg gärna ut den!Skrattande

Anna-Karin
0

#11 Allt står ju på hemsidan… sen får du ju träna din engelska oxå…

Här kommer den… från startsidan

Här har ni en till… jag gillar kossan..

ytterligare showträns