Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 2155 ggr
Johanna-Granberg
0

Köping 7/2-10

Vill bara passa på att skicka ut en påminnelse till er som vill anmäla till Köping att ni inte glömmer bort det mitt i all julstressFlört Anmälningstiden går ut den 8/1, anmäler ni sent så finns risken att ej komma med…

Är det samtidigt någon som är sugen på att ställa upp som sponsor på ett eller annat sätt så hör bara av er till mig via pm eller mail johanna.granberg@hotmail.com

Johanna Granberg

Utställningsansvarig

Anna-karinS
0

Chippen och jag har våra funderingar på att komma, bara det inte blir lika snöigt som i år!

MVH

Anna-karin

Johanna-Granberg
0

#1 Självklart så ska ni komma!!!

Kom ihåg att anmäla!!!!!!!!

runas
0

puttar upp denna lite.

Jag kommer och sponsrar såklart oxåSkrattande!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[Evelinan]
0

Jag och lilla Bettan är anmälda :)

Johanna-Granberg
0

#3 Härligt!Kyss

Josefina-Aslund
0

Är det något max antal på den, eftersom jag ligger lite sent att få iväg anmälan som vanligt ;) funderar om den kan tänkas vara full?

Johanna-Granberg
0

#6 Nej, den är inte full så det är bara att skicka anmälanSkrattande

Emmy_O
0

Hej Hej.

Jag har en shetlandshingst på foder. Som jag har tänkt ställa ut.

men jag raka han för ett tag sen, gör det något?

Han heter Borka om ni vill kolla upp om de är ev nå papper jag behöver fixa el liknande.

tacksam för svar.

Mvh Emmy

Johanna-Granberg
0

#8 Du får visa honom rakad om du kan bifoga något som styrker att du tränar eller tävlar honom. Johanna

Johanna-Granberg
0

Glöm ej bort att anmäla, än finns det platser kvar!Skrattande

Är det någon som även skulle kunna tänka sig att sponsra så hör gärna av er!

Emmy_O
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok. han har tävlat lokal hopptävling. Hur gör jag då isf? om jag ska skicka med papper o så..

Men han kanske är för tjock?

runas
0

#11 Han ser ut att vara i alldeles utmärkt form!Skrattande

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Johanna-Granberg
0

#11 Skicka med en kopia på resultatlistan om du har en, annars kanske någon som var ansvarig på tävlingen kan skriva ett intyg åt dig. Hoppas det går bra. MVH Johanna

Johanna-Granberg
0

Någon som är sugen på att sponsra något så hör gärna av er!Skrattande

Emmy_O
0

Ok, så ni tror om ni bedömmer på bilden att han går att ställa ut?

Ok, ska skriva till risports förbundet och fråga om dom kan skriva ett..

Är de något man ska tänka på inför en utställning?

Duger ett vanligt rundsytt träns? med eller utan nosgrimma?

Emmy_O
0

Finns de någon man kan ringa o prata med när man ska anmäla sig?

Vad kostar de?

SofieN
0

#16 Anmäla ska du göra via post, själva anmälningsblanketten finns att hämta på SSS hemsida. För medlem kostar utställningen 200 kronor, medlemsavgiften är 350 kronor för enskild medlem.

Och ett vanligt rundsytt träns fungerar fint, jag tycker att det ser finast ut med nosgrimma. Finns flera trådar som tar upp hur man ska gå tillväga på utställningar - sök! :)

Emmy_O
0

Ok Ok. Så jag måste bli medlem innan jag anmäler och men hästen är redan "registrerad" och klart?.

SofieN
0

Medlemsavgiften ska vara klar och betalad innan utställningen är i alla fall.

Johanna-Granberg
0

Glöm ej bort att anmäla endast en vecka kvar!!

Johanna-Granberg
0

Glöm ej bort att posta anmälningarna!!

ThiffannyJ
0

Jag la mina på lådan i går, har de kommit fram?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Johanna-Granberg
0

#22 Tyvärr så bor vi på landet och har inte fått posten än Flört

ThiffannyJ
0

#23 Ok, men du får gärna hojta om de kom, lade dem p ålådan 10 min innan tömmning så de borde ju komma i dag. Glad

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Johanna-Granberg
0

Anmälningstiden har gått ut och utställningen blir i alla fall av.Skrattande

Skulle dock behöva lite fler sponsorer så är det någon som känner sig manad så hör gärna av er  snarastGlad

[Billan]
0

Jag kan sponsra, Jag skickar pengar, hur mycket för att sponsra en klass ?

Johanna-Granberg
0

#26 Sponsring av en klass kostar 200kr, någon särskild klass du vill sponsra?

TACK så mycket May för att du ställer upp!!!Kyss

Johanna-Granberg
0

För alla Er som är nyfikna så finns nu katalogen på webstamboken och kommer så småningom att komma ner dimpandes i brevlådorna.

Johanna

Emmy_O
0

Hur går de till när man kommer på plats? vad ska man göra?

Vet man tider o liknande?

SofieN
0

Du ska skriva på en hästägarförsäkran i sekretariatet det första du gör när du kommer på plats..

Svårt att säga exakta tider, men du ser i vilken ordning klasserna ska gå i början på katalogen du får i brevlådan. Men se för guds skull till att vara ute i tid, speciellt extra mycket nu vid detta väglag. :)

Emmy_O
0

Ok, ja vi har en bit att Åka.. men står de i katalogen när dom öppnar sekritariatet..

Men de såg ut som de var bara jag i en klass? Hur går de då till?

Johanna-Granberg
0

#31 Sekretariatet öppnar en halvtimme före start och stänger en halvtimme efter slutet.

Är du själv i klassen så är det som vanligt, du går in och går något varv och ställer sedan upp för domaren och efter det så får du din kritik och får veta om du går vidare eller ej. Var det svar på din fråga?Skrattande