Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 768 ggr
zettan
0

God morgon 24 Januari

Morrn morrn

här är de minus 8 grader. Jag hade hoppats på att de skulle bli mildgrader så all snö börjar försvinna. Men får nog stå ut med snön ett tag till.

Ska strax sätta mig i bilen och åka till Varberg. Dags för Pumba att komma hem idag. Ska bli kul och intressant att träffa honom live äntigen.

Hoppas alla får en bra dag

HeidiH
0

Här var det 7 grader kallt då jag gick och fodrade och fixade i stallet. Stallägaren är sjuk, så jag ska göra iordning henens häst idag också. Ska oxå ta ut Sickan med pulkan är min plan! Passa på då det är så fint och snöigt! Vill inte det ska börja töa än, kan ju ligga över sportlovet iaf!

tesslan
0

#1 Japp håller med, vill ha snön kvar över sportlovet iaf =)

runas
0

God förmiddag!

Här var det -12 i morse, kallt igen helt plötsligt då vi senaste veckan legat på runt -2.

Flickorna mår fint men nu måste jag ta tag i Heddas pälsvård inför årets första utställning om 2 veckor, spännande!

Annars så är jag trött, trött o lite mer trött. Ligger efter i sömn pga hypad hanhund över grannarnas tikar, suck!

Hoppas alla får en härlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Pyttis
0

#3 Ang. "doggen", kastrering av honom gör att Du får lugn och roFlört

Dehlfimia
0

God middag!

Här är det soligt men kallare än tidigare i veckan ca -4 är det . sitter just nu o vilar vid datan innan det är dags för städning o tvättning igen . Är lite lugnare nu när lillkillen sover middag .

Lite senare ska mannen o jag mocka stallet och gå  igenom pälsvård på hästarna som ska ställas ut . Den ena hingsten (Lorden)fäller nått så vansinnigt och jag tycker det är för tok för tidigt . ingen av dom  andra fäller av nu .

2 av 3 är inkörda nu så jag får se om jag hinner ta någon idag annars så blir det en ny arbetsvecka i morgon med  fortsatt utbildning med dom två .

Ha en fortsatt bra dag alla