Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 575 ggr
[lindatornerup]
0

God morgon den 25 januari

Fick låna grannens dator, så jag kunde kolla min mail och lite här på forumet. Saknar min dator, men ekonomin tillåter inte något inköp av någon dator just nu………väntar fn på att återigen bli opererad och hoppas att det inte sammanfaller med utställningen den 6 e! annars ligger Simmelsberga  vit och kall, jättefint faktiskt. måste berätta att i går så hoppade Urd över staketet i hagen , ett mycket snyggt hopp utan att riva, men det var 99 cm högt!!!!! Hon är ju bara 86 själv! Sissel och jag såg ut som 2 fågelholkar när hon susade över som ingenting. Så det blir till att sätta ytterliggare en lina runt om hagarna.FlörtAnnars är allt väl efter omständigheterna och vi ser fram emot Åstorp, det är första gången som vi visar på vinterutställning.Ha en bra dag allihop!

Hanna-D
0

God morgon

Vaknade före tuppen i morse, hur pigg som helst men inte så stark i kroppen, svårt när hjärna och kropp inte vill samarbeta.

Ha en bra dag!

runas
0

God förmiddag!

Tjejerna har börjat att fälla, suck, ger en försmak av vad som väntar. Är nog enda minuset med rasen, den enorma pälsen som ska fällas av. Vet från tidigare år att allt jag äger o har kommer vara luddigt vitt, svart, rött o brunt längre framObestämd.

Annars allt lungt, väntar med spänning på vad som ev finns i Doris, bara så långt kvar!

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

VeronicaP
0

God middag.

Här är det förkyllt hm , minsta sonen hostar och snorar och har sig och har fått stanna hemma från *lekis* sen i onsdags , få se hur han är i morgon , man kan ju inte vara hemma i mer än 7 dagar utan läkarintyg även för barnen väl kan jag tro  , lite svårt det där när barnen i stort sett aldrig är sjuka och det var vääääldigt länge sen , jag VABade hm .

Här händer väl inte så mycket mer än att jag letar jobb, tar in de hästarna som ska ha kraftfoder och träna de som ska visas den 6:e

Ha en bra dag alla.