Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettgodkända-hingstar
Läst 1851 ggr
seijsing
0

RS hingst

Omformulerar frågan för att se om någon svarar.   =)

Under "de vanligaste avgifterna" på SSS hemsida står det RS-nummer till hingst: 500kr (fotografi ingår).

Någon som vet vad som  menas med det? Alltså vart ska det fotot visas och vem ska se till att foto finns?

VeronicaP
0

#0 Tror att det ska finnas i hingstkatalogen . sen kostar det 500 kr att få stamboksnr till ens hingst .

seijsing
0

Jaha, ja det låter ju vettigt att det är bilden som ska vara i hingstkatalogen de menar. Tänkte inte på den…   Flört  Det är ju fin service….

AnnaLundin
0

#2 - jag tror snarare att det är så att man numera har en bild med i stamboken, på alla RS-hingstar.

seijsing
0

#3 jaha, ja så kan det ju förståss också vara, hur som helst är det lite otydlig info om vad denna bild ska användas till…  Glad och jag är så nyfiken av mig så jag vill veta. Konstigt är det också att skriva att en bild ingår, när de inte har tillgång till bilder på vissa hingstar.

VeronicaP
0

#3 är det , var då någonstans ?

AnnaLundin
0

#5 - pappersstamboken,,, Fast jag har inte sett det med egna ögon utan har för mig att jag har läst det…

VeronicaP
0

#6 ok, jag hade för mig att det skulle vara i hingstkatalogen men spelar roll för mig eg vilket av dem det är :)