Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 882 ggr
zettan
0

God morgon 26/1

Morrn morrn

Brr de var inte varmt idag. Har inte vågat kolla vad temperaturmätaren säger idag. Men de har inte varit så varmt i natt i allafall. För jag har haft 2 fitar på mig ovanpå täcket Skrikandes.

Ska strax åka till jobbet. Sen blir de stallet med pyssel av Pumba som står överst på att göra listan. Hade behövt borsta stona oxå.

ha en bra dag alla

runas
0

God morgon!

Här var det -15 när jag gick för att släppa ut tjejerna, brr, tycker inte om dessa dipp i temperaturen, var tog mina 2-3 minus vägen?

Har börjat bäva för hur jag ska få ordning på Heddas päls, fasen vad tjurskallig man är som anmäler till vinterutställningar när jag vet hur bökigt det är….och skitkul!

Annars allt lugnt…

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

polgara
0

God morgon!!!

Här har vi idag -10,4 graderSkrikandes. Idag står det tvätt o städ på agendan. Kl 12 ska jag fixa frisyren, blir nya slingor o lite klipp. fullt upp idag

Ha en bra dag allihop!!!

SaraDoos
0

Hej på er!

-12 i morse, brrr, hör inte till vanligheterna att min del av Skåne har minusgrader en hel månad i sträck… och det verkar inte vända…

Igår fick jag mail om att Hälleluja numera är SUCH Skrattande uppdaterade hemsidan, men det strular, så alla uppdateringar syns ej. Irriterande är bara förnamnet. Ska se om jag kan få ordning på det i kväll.

Ska också få iväg katalogen till Åstorp till tryck i kväll. Sedan är det materialet till SP som ska bli klart.

Ni får alla ha en skön dag!

VeronicaP
0

God förmiddag.

Här var det - 18 grader i morse , alldeles för kallt .

Idag ska jag åka iväg med sonen till doktorn , han har varit hemma i en vecka idag från skolan men hostar fortfarande värre än värst och hostmedecinen hjälper inte så han skulle behöva något starkare, tycker inte heller det är rätt att skicka honom till skolan när de inte orkar göra något för att de bara hostar.

Såg även på STC smitto info att det var ett stall i Eldsberga som de misstänkgte kvarka i , det är inte mitt eller syrrans i allafall. Eldsberga är ju rätt stort då det räknas både Gullbranna, Tönnersa , Tönnersjö och Eldsberga själv , man kan ju då hoppas att det är i Tönnersjö och långt bort från mig , har inte hört att det skulle vara någon är i Tönnersa i alla fall , får väl försöka luska ut om man kan få reda på vart det är.

Nä ha nu en bra dag i det kalla men fina vädret .