Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 2583 ggr
Milla
0

Löshoppningsträning

anordnas av nordvästra skånes hästvänner så om du är medlem så är det bara att anmäla sig.

http://www.nvsh.se/

Jag tänker åka dit på dom träffarna så det hade varit skoj om vi var fler med shettisar.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Dehlfimia
0

Det hade varit jätte trevligt ,det blir till o ta ett snack med gubben sin

sanne
0

tråkigt att det blir lite långt att åka bara…

VeronicaP
0

hm ska de bara ha i Klippan ? Hade varit kanon om de skulle haft det i Åstorp ju ;)

Milla
0

#3 men du kan väl köra till klippan det är väl inte så mycket längre eller??

VeronicaP
0

#4 Nä inte så mycket längre kanske , men tyckte det hade varit bra att hoppa i det ridhuset som man kanske skulle visa i ;)

Men där står inte vilka datum det var väl eller missade jag det ?

Emma-Andersson
0

Då kan ni ju nästan komma inom på kaffe Flört Hillarp ligger ca 1,5 km ovan för min pappa.

SofieBroden
0

#0 Jag ska nog anmäla mig, vet du om det bara är 3 åringar eller om äldre får vara med och vet du om det är nu på vintern eller under vår/sommar?

/7 Sofie

Milla
0

#7 jag tror nog att alla åldrar är välkomna, vet inte alls när det är dags att dom ska köra igång. Tänkte jag skulle ringa och kolla läget nästa vecka.

icansson
0

låter himla roligt men får se vilket datum det blir

[lindatornerup]
0

Ska också försöka att komma dit, har en som skulle behöva  tränas lite. är någon framöver intresserad av att samköra finns plats i mitt släp i så fall.

SofieBroden
0

jag är inte medlem i NVSH bara i SSS….Tror ni man får ändå……

SaraDoos
0

#11 Gissningsvis är det bara för medlemmar, det kostar 100:-/år att vara medlem.

VeronicaP
0

#12 Vad bra att du skrev det jag har ju glömt att betala medlemsavg ju :)