Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 970 ggr
SannaHolmgren
0

Tävlingar i Agility

Jag har uppdaterat hemsidan Bruksponny med några tävlingar som kommer att bli av i April/Maj månad.

En i april (datum ej bestämt) som ordnas av Istorps hästsällskap i samarbete med Bruksponny, IHS har sitt säte utanför Horred mitt emellan Varberg/ Borås.

En agilitytävling som ordnas av Skåner ponnyagility, första maj, i Västanbäck, (Österlen).

Vet ni om någon mer så länka gärna isåfall från denna tråden.

InaJacobsen
0

Super tack Sanna för du har sådan koll :) Hoppas vi blir många till tävlingarna i Skåne i år! :D ALLA är hjärtligt välkomna!

Sotingetroll
0

Det anordnas inte agility tävlingar lite högre upp i landet? Skulle vara så roligt att vara med på något! men när man bor i Östersund så är det lite långt att åka (A)

Lisa-MC
0

kolla hemsidan o undrar om den tävlingen som är i april är där i marks kommun?

SannaHolmgren
0

#3 Ja Istorp ligger i Marks kommun. Det blir antingen 17/18 april eller 24/25 april

AnnicaL
0

Vad är det för åldersgräns på hästen för att få delta i agility?

[lindatornerup]
0

#1 hej Ina, min dator är ju kass,,,Rynkar på näsanmen du kan vål ringa mej framöver bla ang agilitytävlingarna !

Ahnna
0

#2 Just i Östersund vet jag inte, men eventuellt kommer RKS att ha en tävling med agility (och lite annat) i Delsbo i sommar. Om du går med i RKS så får du självklart arrangera nåt på din hemort om du tror att det finns fler där med renrasiga shettisar som skulle vilja vara med. Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Sotingetroll
0

#7 tack! Jag ska kolla in där! Vet inte av så många shettisar faktiskt, tyvärr :(

SannaHolmgren
0

Tävlingen i Istorp är nu bokad till 25/4 2010. Det blir "alla sorters" klasser, om det finns intresse så kommer det även bli körning typ precision och dressyrkörning.

Angif
0

Stort intresse av körklasser härifrån!Skrattande

Lisa-MC
0

Jag är jätte intresserad ang agilityn, ska bara få in dom små kusarna i transporten så dom känner sej trygga där!

Kan man vara med oavsett ålder?

Hur anmäler man sej?

Några regler ang vaccination?

SannaHolmgren
0

#11 Inga krav på vaccination i dagsläget, allt deltagande på egen risk. Du kan anmäla dig via kontaktuppgifterna i propositionen som kommer ut på Bruksponnys hemsida så småningom.  Frågor kan mailas till anna.carlsson@mark.se

AnnicaL
0

Körintresse även härifrån!!