Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: godkända-hingstar
Läst 1590 ggr
Minsanne
0

Foto på Yalisco

Nu brinner det i knutarna. Fotona till hingstkatalogen måste in snart och jag har inget bra foto på Yalisco v Welgelegen.
Är det någon som fotade honom i Värnamo i höstas?

Gosa
0

Anne, jag tog några bilder… men kan ju inte se vem av dina som är vem?!?! Vilket nummer hade han?

Gosa
0

Nr 51 har jag bilder på…

Minsanne
0

Hmm … jag kommer inte ihåg vilket nummer han hade. Har du lust att maila över ett foto? Så kan jag se om det är han.

jojjehanna
0

Jag har det som var i tidningen

Minsanne
0

Hej Johanna Glad Har du något bra på Ward? Blev det inga fler på Yalisco

Milla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anne jag har detta på honom.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Minsanne
0

Pia … hade du några foton på Yalisco? Han hade nummer 51.

Milla … ditt foto är det bästa hittills tycker jag. Jag har i stort sett ett likadant på min hemsida på honom. Blkir lite konfunderad och úndrar om det möjligen är du som tagit det. Det kan ju ha varit någon som fotade samtidigt, för jag hittar inget mail från dig med bilden, och om det är du som tagit den så ska ju givetvis ditt namn stå där som fotograf. Har du lust att maila öve "din" bild så jag kan jämföra?

Gosa
0

#7 Japp, då har jag några bilder på honom. Han ville ju inte direkt stå stilla så dom är kanske inte så jättebra, du får se själv.

Mailar dom till dig oredigerade, så du kan ju själv redigera bort dig om du inte vill vara med på bild Flört.

Milla
0

#7 nej det är inte min bild du har på sidan, då hade jag vetat att jag mailat haha. Mailar den till dig.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

jojjehanna
0

#5 jag har nog flera på Yalisco men han stod inte så bra minns jag, min man har den datorn nu så jag får lugnt vänta.

Försökte kika vad jag hade på Ward men minns inte riktigt var och när jag fotat honom. När visades han på avelsvärdering?

Minsanne
0

#10 Ja du … hmm … jag kommer inte riktigt ihåg. Kan det ha varit 2005 på Grevagården?

Annette
0

Stämmer, det var 2005 på Grevagården som Ward visades.

jojjehanna
0

Ward finns på Ward

jojjehanna
0

Har mailat dig bilder på Yalisco