God morgon 2 Februari
Morrn morrn
Oj vad denna natten gick fort. Jag somnade under design simon och tomas igår. För jag minns inte hur de blev de dom inredde. Hm sovit som en däckad säl. Men nu försöker jag vakna till liv igen.
Idag blir de först jobbet sen blir de till att umgås med Maria som kommit ner en sväng från Sthlm. Hoppas att de är uppehålls väder så vi kan fota hästar.
Hoppas alla får en bra dag

Morron!!!
Snart dags att bege sig till jobbet. Snöar gör det oxå
, vill inte ha mer av den varan.
Idag blir det lugnt förutom stallet i eftermiddag.

Nu är utbyggnaden i full gång, ingen återvändo. Det är så spännande, men snart är det klart. Hoppas det blir fortsatt kallt så lastbilen med takstolarna kan komma fram om en vecka, annars har vi PROBLEM. Tyvärr snöar det hela tiden, men det är bara att hugga tag i en snöskyffel och skotta undan snön, spika och se glad ut.
Hästarna har det bra by the way…
Godmorgon!
Här är det -7 och snökaos är såååå trött på snö nu. Och inte nog med det, köpte en ny volvo v50 skulle köra hem från jobbet igår och bilen startar inte, inte alltid bra med nya bilar, en vanlig verkstad kan inte ta nya bilar allt är ju datastyrt vi gjorde service på bilen förra torsdagen
, men men det är bara och le.
Ha en bra dag alla!

Godmorgon!
Här är ingen snö i luften, bara grått. Ska nu ta och släppa ut hästarna, mocka och sedan ska jag plugga instuderingsfrågor om kvinno- och barnsjukvård hela dagen.
#2 Roligt att bygga!

Idag blir det lugnt förutom stallet i eftermiddag. 

God middag .
Här har man tandvärk efter varit hos tandläkarn i går och idag på morgonen så råkade minsta sonen riva mig rejält på ögonlocket och peta mig i ögat så det rinner hela tiden och gör ont , skulle inte förvåna mig med min tur att jag har fått ett sår på hornhinnan och det är ju så typiskt att det är det ögat som jag har skadat innan och ser dåligt på alla redan.
Så idag blir det lugnt med hästarna och fick även reda på att skolbussarna är inställda i morgon för att de ska komma ännu mera snö :(