Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 372 ggr
Kraka
0

Skadad i...

…hagen? Läs länken nedan! Är människan galen?

http://www.tidningenridsport.se

Milla
0

sånt är så fruktansvärtGråter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Puzzel
0

Usch man blir så illa berörd av sådant, hur är desa människor funtade undrar man, inte känns det bättre att man inte bor och har hästen så långt därifrån, får ha hundarna i hagen också känns det som. Usch hoppas den stackars ponnyn kan få tillbaka förtroendet för människor igen, och att de får tag på denna idiot som gör detta, vi vart varnade för en stor grå/blå van som åkt runt och betet sig konstigt runt stallar i somras då detta hänt i närheten ( en häst blev skuren ) och runt vårt stall syntes vid 3 tillfällen en grå/blå van men tyvärr han vi aldrig ta regnr eller se personerna så pass bra att man kunde lämna signalement sista gången bilen sågs i våra trakter ( Arlanda) var i oktober-06, behöver ju absolut inte ha något med skärningarna att göra men .

jecki
0

Hemskt när sådant händer. Kan ju undra vad det är för sjuk typ!? Mitt förra varmblods mamma blev uppskuren en natt och låg och förblödde till döds,hennes dotter klarade sig men fick gå ijemte o se sin mor lida i flera timmar . Detta hände innan jag köpte henne och de var på sommar bete en bra bit från hus o folk,så ägarna upptäckte ju inte detta förren dagen efter när de skulle titta till hästarna. Hände visst flera gånger i de trakterna (östergötland). VIDRIGT!!

Charlotte-Aveback
0

Att det tyvärr finns många sjuka människor där ute är skrämmande uppenbart!

AnnaLundin
0

Jag antar att det är ponnyn i Vallentuna ni syftar på?

Nu är det så att INGEN, varken ägare eller veterinär, är säker på om den blivit skuren eller något annat har orsakat skadorna. Jag råkar också veta att ägaren vill att det inte ska spekuleras om det på nätet…

zettan
0

ÅÅÅ sånt blir man så arg på grrr

Cattis
0

#5 Fast innan du skrev att det var en ponny i just Vallentuna, så hade jag ingen aning om det. Och, det är en nyhet hur som helst. Och folk spekulerar ju inte direkt, de förfasar sig över att sådant kan ända. Jag ser inte det negativa i att prata om det som publiceras på Ridsports sida?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.