Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 583 ggr
Johanna-Granberg
0

Om 36 timmar...

Om 36 timmar då lyfter planet från Arlanda mot Thailand och Pukét.

Om ca 72 timmar då ligger man på stranden med en grogg och solarCool

Ska tänka på Er alla som ska till Insjön och visa häst i ett iskallt ridhus den 3/2 när jag ligger badar i ett klarblått vattenFlört. Lycka till!

MVH Johanna

Pyttis
0

Ha det sååå skönt. Har några bekanta vars plan lyfte igår, också med destination Thailand! de ska luffa runt i 7 veckor!!!!Cool

Lauth
0

Jag är inte avundsjuk. Inte ett dugg. *ljuger* Ska vare sig till Insjön eller Thailand. Får väl nöja mig med en grogg då. Om 72 timmar sa du.

Ha det så jätte jätte skönt!! Njut av solen och värmen!

zettan
0

borde vara förbjudet att retas så mkt här på forumet Skrattande ja vill me åka med Gråter

Ellen89
0

vill hallre komma till kallare Sverige, har svettas man sa fort man gor NANTING i skuggan…och inte har man tid att aka till stranden…#0 ps varfor inte Australien? Vi har battre bad strander…och shettis stutrier…Cool

Ellinor Johansson
0

Önskar dig en jätteskön semesterGlad

ElisabethA
0

Hoppas du får en riktigt bra semester, Johanna!!!

Kris_J
0

#0 typ +40 grader eller? Passa på att köpa med dig en funktionell solhatt hem att ha på sommarens utställningar!

Ha en skön semester.

Veritas odium paretFörvånad

Milla
0

Önskar dig en skön semester även om jag är jätte avundsjuk

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

ingrid
0

Ha det gott nu Johanna, vinterutställningarna finns ju kvar när du kommer hem. Ta gärna med dig solen och värmen hem :)

Annette
0

Trevlig semester!

Jag är däremot inte avundsjuk, så långt hemifrån åker jag aldrig ;)

Cattis
0

Åh nä, det är emot forumets Skrivregler att skriva saker som vi blir avundsjuka för. Eller förresten, vem är avundsjuk, jag trivs bra i kylan med min frusna vattenslang och mitt kånkande på hö. Oskyldig
Det är som att säga att jag skulle vara avundsjuk på alla de som fjompar omkring med sina Thermobars. Vad är det för sport i det? Är man svensk uppfödare, så stannar man här och man SKA hacka is i karen! :-)
Okej, sorry, jag erkänner - jag är ruskigt jäkla avundsjuk på både semestern och andras Thermobars. Cool

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

ElinSa
0

Gud så skönt!

Har själv varit där två gånger, sista gången var när tsunamin kom så det var förstås inte lika roligt men.

Hanna-D
0

Ha en trevlig semester Johanna! Cool

jullan
0

Du får ha en trevlig semester på ett villkår!Skrikandes

- Du måste ta med dig värmen hem!!!!Cool

Ha det bra!Flört

Pyttis
0

#11 Jamen Cattis, trösta Dig/oss med att vi får ju svettas ändå! Flört Utan +40 och vi får ju motion samtidigt!!!Skrattande

Charlotte-Aveback
0

Ha en riktigt skön semester, Johanna!

Johanna-Granberg
0

Tack för alla hälsningar, det värmer extraFlört

Cattis
0

Fyyyy så orättviiist! Räcka ut tungan

Nädå, ha det så himla skönt Johanna!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

Vad härligt om man kunde slippa kylan här… Hoppas du får en jätteskön semester!

[Anna-N]
0

Hoppas du får en trevlig o riktigt skön semester, Johanna!