Radering av hel tråd!?
Bör inte trådskaparen kontaktas om man tar bort en hel tråd?
Jag skapade igår en tråd som noggrannt följde alla regler och ändå togs tråden bara bort, utan förklaring varken i tråd eller i PM?
Eftersom jag inte vet varför man agerat på detta sätt, undrar jag hur jag ska tolka det?
Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.
Må väl,
Maria

Jag har PM:at dig en förklaring. För övrigt så kontaktar vi inte alltid trådskaparen.
Jag skapade en ny - ÄNNU MER NEUTRAL TRÅD nyss. Även denna togs bort? Denna kan ju inte ha skilt sig från t.ex. en efterlysning av avkommor till en specifik hingst etc. ?
För ni tar väl inte bort ALLA trådar där en häst, ett stuteri eller annat endast nämns?
Jag tror att detta fokus är det bästa att efterlysa shettisrelaterat i… varför kan jag inte få göra det? Jag har ju inte sagt något illa om någon i denna tråd? Jag efterlyser bara folk…. snälla läs inte in elände i allt.
Må väl,
Maria

Du har fått förklaring i PM. Det får räcka med det.
*nyfiken* Vad var anledningen till att inläggen togs bort?
Hakuna matata!

Den bröt mot skrivregel 6, 7 och 8.

Därför att det namgavs person och stuteri kan jag tänka mig och att det ligger en tvist bakom , det är väl enda orsaken , men hade man hade man skrivit tex någon som vet något om detta stuteri så pm:a mig så borde det ju vara godkänt tycker jag bara man inte skriver anledningen …
#3 Jag har fått förklaring i PM, vilket jag eftersökte… så allt är utrett vad mig anbelangar.
Må väl,
Maria