God morgon 27/1
God Morgon!
Har precis stigit upp för att snart sätta mig i bilen och åka 24 mil till Kimstad idag. Ska ju på avelsplaneringskurs! Humöret är på topp, allt är packat och bilen är tankad och alla vätskor är kontrollerade. Har blivit lite skraj sen "Biltråden" dök upp här… 
Ha en trevlig lördag allihopa!! /Sara 

God morgon!
Då ses vi om några timmar! 

Jag ska också på kurs idag 
Hästarna är klara för denna morgon.
Trevlig lördag!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
God morgon! Vi ska å löshoppa d ponnyn idag,det ska bli kul.Där ute är det såå vackert i morrn en massa tjock snö i träden och "bara-7" alltså ett riktigt härligt vinterväder :) Ha en bra dag allihopa!
God Morgon!
Hoppas alla får en trevlig och givande kurs idag.
Här är det -15 grader. Riktigt "varmt" mot dessa -25 som varit under veckan. Har en del att "pyssla igen" som blivit på efterslänt under veckan som gått…
Ha en bra dag!

Ha så trevligt på avelsplaneringskursen. Er som skall dit är jag avundsjuk på ;)

Jag skulle åkt på avelsplaneringskursen men givetvis är jag totalt genomförkyld…tror jag fått någon ögoninflammation med.
Ska lämna dottern hos mor och far ändå så att jag kan få vila i lugn och ro.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag ville så gärna åka på avelsplaneringskursen men det var fullt

#7 JAG MED!

Mm, det hade varit himla trevligt..
God förmiddag! Här är det toppenväder. Solen skiner, 2 minus. Synd det ska vara så attans halt o knögligt i marken. annars hade jag nog tagit en promenad m pållarna. Töade här i går och regnade sen frös det på igen. Glashalt med andra ord. Ha en bra dag allihop!!!
Avis på er som ska på avelsplaneringskurs. Hade varit intressant o lärorikt då jag ska välja hingst för första gången till pållarna…
God förmiddag!
Sitter på jobbet idag. Efter att bara ha legat i min säng sen i tisdags känns det skönt att äntligen kunna göra lite nytta. 
Ha det så trevligt alla som ska på avelsplaneringskursen!

God middag
nu har ja stigit upp ur sängen. Mår inget vidare idag men de blir nog bra snart ska ja tro.
Ska väl ut till hästarna i kväll och ge Axina medicin och kolla över mina andra busfrön. Zettan och hennes polare hade visst varit på rymmen igår och retat fredrik lite. Så han fick springa lite i snön
. KAn tänka mig att Zettan och de andra svarta hästarna hade de jätte kul. Medan Fredrik tyckte det var mindre kul.
kram
Goddag!
Nu har jag hittat upp till datorn igen efter "feberchocken" igår, 40 grader i princip hela dan! 
Men nu är jag feberfri och nästan pigg! Snorar och hostar som en galning, men det får man väl ta…
Hoppas alla som e på kursen idag har det supertrevligt och lär sig massor som de kan dela med sig av till oss stackare som inte är där!
Ha en bra dag allihopa!
God kväll!
Är tillbaka i Uppsala efter kursen, det var väldigt intressant och lärorikt! Fick mycket att tänka på, fast just nu är jag lite mör efter 50 mil i bilen.. Massa trevligt folk har jag också träffat 
Nej, nu är det mat som gäller… så man får i sig lite energi!