Läderkurs
Nu börjar våren närma sig (eller ja, nästan i alla fall) så då kör vi en läderkurs i Nords regi. öppen för både nybörjare och mer erfarna.
Kursledare är Agneta Hecht från Viking Ponnystuteri.
Platsen är Kristinehamn och datumet som gäller är 7 mars.
För frågor eller funderingar hör av er till mig, Angelica på vonlauth@hotmail.com eller 0739-37 25 38

Kommer inte att kunna tyvärr, blir för mkt upp och ner…

Du får väl lämna beställningar istället 

Har sedan vi var och handlade senast… :-)

Då är det inte ett dugg synd om dig *skrattar*
Vad kostar det att vara med och hur lång tid håller det på ungefär?

Hade varit jättekul, men "tyvärr" är jag upptagen med valpar då. Väntar spänt på en kull som skall födas till helgen!
Vad tillvärkar man på läderkursen?
Hoppas att Ni som åker får kanontrevligt o hoppas att chansen kommer igen sen när man inte har fullt upp med ngt annat!

Jag kommer garanterat! Jag måste börja sy på den svarta grimman.
Vi brukar ha väldigt trevligt och äter onyttigt.. dessutom hinner vi sy lite 

Det är en heldag, vi brukar börja ungefär 9,9,30 och sen håller man på så länge man kan (dom sista brukar inse att man måste åka hem vid ca 18.00)
Kostnaden beror lite på om man vill köpa de enklare verktygen + hur mycket material man köpt + användt.
#8 Men det är ingen grundavgift för själva kursen bara och så tillkommer verktyg och material på det?

Jo, det är det. 400 kr om man inte köper vektygen och inte köper något material utöver det som man övar och lär sig grunderna på (det ingår i avgiften). Kostnaden kan bli något lägre beroende på hur många vi blir.

Synd att man bor för långt bort. Är det ingen kurs mer norrut?

#11. Om tillräckligt många är intresserade kan jag fixa kurs var som helst.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Sista dagen att anmäla intresse på