Katalog Norrköping
För en tid sedan skrev jag om hur onödigt och dyrt det är att skicka ut katalog. Det var då det!
Idag fick jag katalogen till Norrköping, och den var så fin!! Rosa och hjärtan på framsidan, och jag bläddrar och läser!
Kul!!

Nu tycker du inte det är onödigt längre då 
Börja spara på dem, det är roligt att bläddra i dem 28 år senare
.
Vad orättvist att ni fått katalogen! Det har inte jag…
Hoppas den kommer på måndag…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Den var verkligen jätte söt! Man blev glad av den! 

Den är ju rosa och helt underbar!!
Upptäckte dock att jag glömt att nämna 2 st sponsorer, vilket jag ber så hemskt mkt om ursäkt för.
De sponsorer som fattas är Runa Stuteri och Stall Mjälkärr.
Jag ber verkligen om ursäkt
#1 Jag sparar redan! Har gamla premieringskataloger från 77!! Men då var väl du inte född….

#5. Nu var du riktigt snäll
. Dagen är räddad
.
Jag kan vara ännu snällare - du kan få bläddra i dom nån gång!!! 

Det ser jag fram emot :)

Jag har inte fått någon katalog och vet inte ens om jag får den.. SSS envisas med att skicka allt till min gamla adress trots adressändring och att jag meddelat dem att jag ej bor där längre

#9. Hör av din till den utställningsansvarige så ordnar de säkert en katalog till dig.
#9 Det är Cattis här på sidan som skickar ut katalogen. Skicka pm till henne!

Tack så jättemkt! Ska skicka PM till henne direkt..

#11 o 12
Fel, alla kataloger skickades direkt till Pernilla Gustavsson. Så ni måste be henne skicka ut katalog isf.
Har du gjort ägarbyte på din ponny skall adressen stämma. Har du bara ändrat adress hos SSS för tidningen ex, så är det en helt annan sak, det är två helt olika adressregister.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jag fick en hel bunt kataloger idag.
Pm:a mej om behöver en