Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 545 ggr
Mannas
0

God Morgon 28 januari-07

God Morgon! Här blev det att stiga upp tidigt idag fast det är söndag.Dottern ska vara med på dressyr tävling idag och innan vi far iväg så är det några andra fyrbenta som vill ha sin mat och mockat bädden.Vädret ser rätt bra ut nu,igår hade vi en bråkdel av snöstormen som ni haft i Sverige men det räckte gott å väl till.Snön vräkte ner och det blåste hårt så vi höll på med att skotta snö ännu till elva igår kväll så man känner sej lite seg i dag. Ha en bra dag!  :)

sanne
0

Go morgon.

Tidigt här oxå, jag ska snart iväg o jobba, för 7 dagen i rad… och sen i morgon väntar början på en ny full vecka.. men jag är inte alls trött Oskyldighästarna mår bra, fast en har varit lös i stallet i natt, fattar inte hur hon kom ut ur sin box.. men nu stod dörren vid öppen och det fanns lite morots restar på golvet typ överallt. men hon stod så oskyldigt i boxen. Ha en bra dag allihopa

Charlotte-Aveback
0

God morgon!

Har drömt om blodslinjer hela natten! Flört

Snart skall Freja iväg och tävla i friidrott och Erik iväg på fotbollsträning (inomhus!).

Igår kväll satt jag och René och såg på film och mumsade på popcorn. Han lyckades då bita i ett opoppat korn och en kindtand gick av på mitten …  så idag måste vi hitta en jourtandläkare som kan fixa hans tand! Skrikandes

Charlotte-J
0

God morgon!

Ska när som helst åka till Falköping och hämta Jack som tillbringat en tid där för inridning. Så nu är han inriden den lille mannen Glad Mindre kul är det att det snöar hur mycket som helst så jag bävar för hur vägarna är neråt till, det är ju inte "nästgårds" precis så det lär nog ta tid idag att åka den vägen.

Ha det så bra alla där ute!

Amor vincit omnia Kyss

maggan
0

God morgon

#2     STACKARS Rene!!!!!!!!!!!!!!Förvånad

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Har också drömt om blodslinjer och om hästarna. Minina hann jag tom skicka iväg på betäckning :-)

Charlotte-Aveback
0

#5: Härligt! Då har du säkert några fina föl på gång! Flört