Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1000 ggr
polgara
0

God morgon!!! 100211

Mörrn!!!

Hua idag är det kallt som satan igen -15,6. Nu tycker jag det är dags för vår på riktigt.

Idag ska jag börja med att köra ungar till skola o tandläkare, sen blir det stallet o i eftermiddag ska jag jobba.

Ha en bra dag i kylan allihop!!!

[Teddy]
0

God morgon!
Minus 10, kallt kallt kallt! Talgoxen sjunger som en galning här utanför, han hoppas nog hitta en fru i kylan.
På agendan idag står hovslagare, och lite städning kanske?

Ha de bra!

Charlotte-J
0

God Morgon!

Kallt här i Östergötland också - 18 grader, till och med jag som älskar vintern börjar längta efter vår nu Flört Det har ju varit vinter så länge nu.

Ska faktiskt lägga mig en stund till nu när barnen kommit iväg till skolan, börjar känna mig lite halvrisig med en snorig näsa och lite lätt ont i lederna. Hoppas att man håller sig på fötter på söndag då det är utställningsdags igen.

Ha en bra dag allihop!

Amor vincit omnia Kyss

runas
0

God morgon!

-15 i morse, brrr! Nu är iaf jag less på vintern o kylan. Idag ska nog jag o mamsen till Ikea o handla hem en ny säng åt henne, kul? Njae, gillar inte Kungens kurva nåt vidare…

#2 Krya på dig Lotta, du måste ju komma på söndag! Och du…första äppelslicken är redan slutFörvånad!

Här har flickorna börjat att fälla, blir alldeles luddig efter att ha pysslat med dom, suck.

Annars allt väl.

Ha en bra dag allihopa!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

VeronicaP
0

God morgon även här är det kallt igen ,-10 var det nu  brrr ,, Barnen i väg skickade till skolan och jag ska faktiskt ta och krypa ner till sängs igen en stund, även jag mår lite halvkasst idag , har värk i kroppen och knoppen ;) . Ska ju på utvecklingssamtal i eftermiddag så då måste jag vara någotså när på benen ..

[Billan]
0

Här i dalarna är det också kallt. Vid jobbet var det -15,5, här hemma har vi    

- 11 det räcker. Men det ser ut att bli en strålande fin dag. Synd att man måste sova men det blir inte så många timmar. Går av idag är sen ledig tills nästa fredag.

Ha en bra dag.