God morgon 12 Februari
Morrn morrn
Brr de känns kallt idag oxå. Undrar hur många grader kallt de kan vara. Brorsonen ligger åter igen på sjukhus. Stackars liten hade problem med andningen igår. Han har inhalerat luftrörsvidgande under natten. Väntar på att få höra ngt nytt. Men mitt upp i allt är jag ändå glad. Så denna dagen kommer nog gå fort. Strax blir de jobbet sen blir de till att åka och ta hand om min röda springare och stona
. Ha en bra dag
God morgon
Usch vad tråkigt med din brorson, jag hoppas att han blir bra snart. Min lilla kille på 2.5 år har fått en konstig stor knöl på halsen som började som en röd fläck men bara över natten så har det blivit en stor knöl så det blir till att sitta på lasarettet idag. Finns det tid över så blir det nog en tur med sparken och hästarna på em.
Ha en bra dag Alla!!!
God morgon
Sitter på jobbet, ledig i helgen, blir bio och födelsedagskalas, hästpyssel förstås. I går plogade de ner hela vinterns snövallar i diket och hemma hos oss hade dom lagt all snö över hästarnas staket - som står 3 meter in, jag var måttligt förbannad och fick tag i föraren
Faktura kommer skickas för det trasiga staketet, tog mig 6 timmar att skotta fram staketet, kul!
Känns i ryggen idag…
Ha en bra dag!
#0 Otäckt, hoppas han kryar på sig.

#0 Hoppas att brosonen kryar på sig riktigt snabbt.
#1 Får hoppas att det inte är något med sonen.
God morgon . Här är det -11 minus ute idag och dagen kan nog börja med fint väder , men nu vill jag ha lite varmare och känner för att packa ner mig i mina föräldras väskor , då de flyger till Lanzarote på söndag morgon.
Ska hem till dem och äta frukost idag vid 9 tiden , gott att bara sätta sig till bords och äta ibland ..
Ha en trevlig fredag
God morgon alla!
#0 hoppas det ordnar sig till det bästa med brorsonen..
#1 håller tummarna att det int eär ngt med din son.
Här har vi -5 i dag,molnigt och blåser gör det så det är väl ngt kallare..
Ska hämta hö till hästarna i dag, får hoppas jag kommer in i hagen med släpen pga all snö. Sen ska jag se om jag hinner rida ngt i dag innan barnen kommer från skolan.
Ev att hälsa på pappa o mamma i dag igen. Pappa kom från sjukhuset iågr efter en 20 dagar lång vistelse där utan ngt besök från oss(totalt besöksförbud pga kräksjukerisk). Han har opererats för urinblåsecancerså det har varit en mkt tuff tid för oss alla innan allt var klart med vad det var, hur illa det var o vad som behövdes göras..nu känns det dock som det vänder t ngt positivt igen. Dock mår ju han fortfarande skit men han klarade op. o det gick jätte bra så nu är det vägen tillbaka "bara".
Ha en bra fredag allihop!
God morgon!
Vad elände som tycks drabba alla! Jag håller tummarna för alla sjuka o hoppas de kryar på sig.
Här startade dagen med -8 o mulet, tidningsbudet var sen o höll på att meja ner mig o mina hundar i sin brådska att komma ikapp, trots att vi var reflexade till tänderna
! Han fick sig en mental utskällning iaf…
Annars rullar dagarna bara på i ett…blev inget Ikea igår så det ska vi fixa idag, måttligt road.
Ha det gott!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
blev inte långvarigt hemma ..pappa hade åkt in till sjukhuset i natt igen pga magsmärtor..:-(
kunde ev vara tarmvred..stackarn när ska det vända..?
God förmiddag!
#0, 1,6 hoppas allt ordnar sig
Här är allt rena ramma cirkusen, blivit ett jädra hallå på jobb pga två st som dragit en massa skitsnack så nu är vår arbetsplats stängd och ingen vet om vi får komma tillbaka eller ej.
Så jag har kanske inget jobb längre, men det värsta är ändå att man pga detta har kraschat en hel familj och 6 enskilda personer. Hur tänker man???
Ha en bra dag alla
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tack alla för er omtanke. Sänder tankar till er oxå som har de jobbigt.
Fy Hanna inget vidare kul att behöva skotta fram allt de.
Men Milla då vilket elände. Hoppas du har ett arbeta kvar i allafall. De löser sig säkert
Tack Milla o ni andra..
Hoppas det löser sig med jobbet Milla..:-)

OJ… ! vilket elende ni alla har i dag ,hoppas det löser sig till det bästa för var o en .Sänder också en tanke .
#0 Vet hur det känns ,har en son på 1 1/2 år som fick problem med andningen första gången vid 4mån ,nu behöver han bara sin inhalator vid förkylningar .
#7 hoppas det löser sig med jobbet.
#3 hade också velat krypa ner i deras väska 
Här är allt väldigt soligt med +1 och riktigt skönt .håller på o packar ner saker i flyttkartonger ,ska måla rummen färdigt senare och kastar lite saker på sammagång ,är inte så lätt med en 1 o 1 1/2 åring som springer runt benen . 
Jag sänder styrkekramar till alla med elände idag!!! Det behöver vi.

Jag får väl hänga på då… Bygget går framåt och allt blir bara sådär toppenbra som det kan bli, minstingen Linn har födelsedag, hon fyller 6 år idag, men mellantösen ida har fått halsfluss. Hon var alldeles vitprickig i halsen, så det blir väl doktorn i morgon då, och gympaläraren ringde angående om min stora 8-åriga tjej som har gjort lite dumheter på lektionerna … suck …
På bild, födelsedagsbarnet fotograferat vid våran traktor för några veckor sedan.

God kväll i kylan!
Skolan som vanligt och sen hem och köra bus Fiona en sväng. Blåser kallt så man dommnar ju bort efter ett tag… Kvällen blir slapp och till att ladda inför morgondagen då hästarna ska få komma in i de sprillans nya stallet 
Vilken otur som har drabbat många! hoppas de vänder snart
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg