Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 961 ggr
balotte
0

God morgon 100213

Idag är det ingen rolig dag. Fick nacka min fina sussexhönaGråter, har varit sjuk ett par dagar, idag bara låg hon. Annars blir det hästgöra och husgöra.

Ha en bra dag alla!

zettan
0

#0 o nej vad tråkigt beklagar

Idag bör jag ha full rulle. Har redan putsat allt läder som jag av ngn anledning råkat lägga in i badrummet för ngn vecka sen. Men nu är de infettat och hänger på tork. Sen åker de ner i garderoben i källaren igen. Ska åka till tippen om en stund och slänga en massa skräp.
Sen hoppas jag kunna ta mig en tur i skogen med Pumba idag. Har sagt till mig själv att de är dags att börja nu. Jag har bara tagit små små korta turer hemma. Men idag ska vi försöka ta oss iväg och pulsa i snön. Jag kommer vara helt slut efteråtTungan ute.
Sen hoppas jag få mer besked från brorssonen som fortfarande ligger på sjukhuset med inhalator.

Ha en bra dag alla

VeronicaP
0

#0 Beklagar

Det har snöat lite i natt och blåser kallt kallt idag. solen tittar iof fram men vad hjälper det när det blåser på det viset.

Snart ska sonen åka på bandy träning men jag får stå över och titta på den lille idag , själv får jag ta och åka till Lantmännen och inhandla lite häst mat :)

Ha en trevlig lördag

sanne
0

här är full fart nu på morgonen.

har fixat maten tills ikväll, packat bilden, fixat hästen och om någon timme bär det av mot Norrköping. Ska bli jätte kul o komma iväg, en tjejkväll i kväll o utställning i morgon !

ha en bra helg alla !

Milla
0

God förmiddag!

Ska jobba i kväll och det verkar som om vi trots allt får ha vårt jobb kvar. Känns  jätte skönt men samtidigt väldigt ångestladdat.

Måste komma i väg och veckohandla också, allt har liksom hamnat på is här dom sista dagarna så inget är som det ska :-)

Anmälan till Frillesås är skickad i allafall.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Gemine
0

Här uppe i Luleå skiner solen från en klarblå himmel. Nästan 0 grader. Jag och Alice har varit ute med sparken. Vilket gudomligt före. Nu ska jag hjälpa gubben med lite grejer sedan ska jag pyssla på med hästarna. Ha en bra dag allihop.

BrittMarie

runas
0

God förmiddag!

Här har det snålblåst hela natten och dan och vi har fått ytterligare 1 dm snö, jippieRynkar på näsan… Ponnyerna är vita av snö o alldeles blöta…hur i hela friden ska jag få ordning på H till utställningen i morgon!? Fy för snö!!

I stallet är det så fuktigt varmt att det droppar(!!!!) från taket och flickorna har sovit ute i halmade snögropar under träden i hagen. Nu ska här fixas lösdrift/vindskydd!!

Annars allt lugnt förutom att det måste skottas…igen.

Hoppas det inte kommer mer snö nu för då åker jag inte i morgon.

Ha det gott!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//