Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 1079 ggr
zettan
0

God morgon 15 Februari

Morsning morsning

Sovit lite si så där så jag är super trött. Men vad gör de? Jobbet väntar och efter jobbet väntar hästarna. Full rulle som vanligt.
Brorsonen är hemma på permision över natten. Väntar med spänning på hur de gått. Han är så himmla rosslig stackarn och äter mkt dåligt. Får hoppas att han snart är kry igen

ha en bra dag alla

polgara
0

Morrn!!!

Oj Sandra, hoppas det löser sig för brorsonen.

Oxå trött så här i morgonkvisten, men jag får krypa ner under täcket en stund till, börjar inte jobba förrens kl 14.

Inget planerat för dagen mer än stallet på förmiddan o jobb ikväll.

VeronicaP
0

God morgon.

Igår hade jag fullt upp med att köra äldsta sonen till hans matcher , först så var det bandy match på förmiddagen , vilken de vann med 8-7 och skönt att se att våra pojkar uppförde sig väl och inte tjurade och snackade på banan som motståndarlaget gjorde , där har sonens tränare gjort ett kanon jobb. Efter det så var det dags för fotboll , sonen fick hoppa in och spela i en åldersgrupp högre än han själv men det gick bra han gjorde enda målet i andra matchen så de slutade 3:a och fick bronsmedalj.

Så idag ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig , då det känns i min rygg och kropp att man satt på hårda trädbänkar hela dagen i går.

#0 Får vi hoppas att allt gått bra med brorsonen Sandra.

Ha en trevlig måndag

[Teddy]
0

God morgon!
Vaknat med lite hangoverkänsla. Det var utställlning igår, och jag är fortfarande djupfryst in till märgen…
Idag blir det inga större utmaningar, ska sova middag, så jag är pigg inför nattjobb inatt.
Hare bra!
Marie

shettismaffian
0

Morrn !

Idag är man hemma med äldsta sonen som har studie dag från skolan..

Det blir en tur till stallet , städa hemma och sedan i kväll fira min mamma som fyller år.

Ni får ha en bra dag i kylan.

#0 Hoppas lill mannen kryar på sig och slipper åka in igen. Håller tummarna för dem.

icansson
0

God morgon!

idag blir de till o hämta transporten o flytta lite hästar, hoppas bara det går bra i denna snö.

ikväll blir de till mina föräldrar i Tingsryd och ska då även lämna vovven där.

Ha de bra

Lauth
0

God eftermiddag, även om dagen inte är god för mig.

Har varit inne på "min" hästklinik för att göra utredning på min ena ridhäst som har rört sig lite "knackigt" en kortare tid.

Resultatet var verkligen inte vad jag hoppats på. Domen som löd från röntgen var spatt båda bak..  Är nog fortfarande i chocktillstånd. Jag har haft honom sen han var liten och han är 7 år i år. Det är ju ingen ålder! Nu får närmsta halvåret visa vad som kommer att ske med honom. Vår hoppkarriär är iaf med största sannolikhet över.

Allt känns så hopplöst just nu..

VeronicaP
0

#6 Beklagara verkligen inget roligt alls

Charlotte-Aveback
0

#6: Usch, vad trist Angelica! Känner verkligen med dig.

zettan
0

#6 fy vad trist. Hoppas de går åt rätt håll. Håller tummarna

Hanna-D
0

#6 Fy vad tråkigt Angelica!

Ellinor Johansson
0

TS. Hoppas brorsom mår bättre.

# 6 Förstår att du är chockad av det beskedet, känner med dig.