Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1570 ggr
Rubiinen
0

Brukstävlingar 2010

I denna tråd tänkte jag att vi kunde hjälpas åt att fylla i brukstävlingar som kommer arrangeras i Sverige under 2010.
Skriv vart tävlingen är, vilket datum och vilka klasser! Glad

Mini-Angel
0

Bra ide! Är livrädd att missa något Skrattande

Rubiinen
0
  • 2 april Vänge, Uppsala RKS tävling.
    Riden, körd och tömkörd dressyr, precisionskörning, precisionstömkörning och riden precision.

• 22 maj Väddö, Norrtälje RKS tävling (I samband med Sh. nords utställning)
    Riden agility, tömkörd agility, agility, precisionstömkörning och riden precision.
    _Allround champion kommer utses!

_

• 14 augusti Nossebro RKS tävling (SSS Riks)
    Hoppning (uppsutten och vid hand)
    Precision (tömkörd och riden)
    Riden agility, tömkörd agility och agility.

Rubiinen
0

#1 Hehe, samma här! Tungan ute 

Så allihopa, nu hjälps vi åt! :)

Mini-Angel
0

Ska du åka till Nossebro? Hoppas!

Rubiinen
0

Som det ser ut nu så ska jag åka dit, men jag ska förmodligen inte tävla. Åker me Ahnna o hjälper till o arrangera. Hade gärna haft hästen me mej men har ingen chaufför som vill åka så långt Tungan ute

Ahnna
0

Dressyrcupen i Stockholm-Rimbo-Sala börjar ju nu i februari. (Dressyrkörning i ridhus, man måste inte vara med i alla 3 deltävlingar.)

Sen kommer troligen någon form av Lagserie i körning i Uppland, övriga distrikt vet jag inte hur de har tänkt. På Johannesbergskuskarnas möte häromveckan så blev ingenting klart med Lagserien, eftersom nya TR ställer allting på ända. Men info om det kommer så snart något är bestämt. (Det ser ut som att Lagserien kan komma att gå i Lätt A, hörde jag nån som sa.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

kristina-axtorp
0

29 maj anordnar Shetland Syd Bruksdag med dropin- utställning i Vinslöv

Rubiinen
0

Någon som vet om Öst planerar att arrangera bruks i år? Bruks på Rockelstad utställningen vore verkligen intressant! Skrattande

Hanna-D
0

#8 Det ska väl inte bli någon Rockelstad-utställning i år…?

SannaHolmgren
0

Finns en hel del bruksaktiviteter på www.bruksponny.zoomin.se sidan uppdateras löpande allt eftersom det ramlar in aktiviteter. mvh Sanna

Rubiinen
0

#9 Inte? Förvånad Trodde de var varje år?

Annette
0

#11. Det är ny hyresgäst på anläggningen och denna har egna aktiviteter/kurser på helgerna.

Rubiinen
0

#12 Nej va tråkigt! Obestämd 
Vet du om de blir nån utställning vid det datumet nån annanstans?

Annette
0

#13. Jag vet inte om det är bestämt att det inte blir något Rockelstad i år, vet bara att det är som jag skrev med  hyresgästen. De kanske har hittat ett ledigt datum med lite flyt :) Enligt Östs utställningskalender så är det inte så många utställningar klara hos dem än, så vi får väl hålla tummarna. Rockelstad är trevligt Glad.

Rubiinen
0

#14 Jo verkligen. Ligger inte alltför långt här i från så ja hade tänkt åka på den.

Så om öst har nån utställning där de finns möjlighet att anordna bruks så hjälper ja gärna till o arrangerar det genom RKS Glad

Rubiinen
0

Putt!

Ninnii
0

15/5 Nuntorp lokal och nat/lätt klass, propp finns ej ute än.

2-4 har vår klubb, Bergshästklubb en två dagars tävling, nat/lätt o msv, propp ej ute än

Ninnii
0

skulle vara 2-4/7