Ett soligt Holland
Fran ett soligt Emmen i Holland
Har precis lastat Midas och vi skall nu leverera honom till hans nya agare. Sen ska vi vidare och hamta upp Rosguelder of Transy. Ska bli spannande att se honom.
Sen aker vi till Mies pa Bloemhof for att lasta av och invanta veterinaren infor morgondagen. Trigger vd Romer har redan kommit till Mies. He look like a million, sa han
det ar om mojligt annu mer spannande att fa se Trigger, kanske kunde man smyga med nagon fin Bloemhof marr ocksa 
Åh, det låter härligt med lite sol
Kör försiktigt, lycka till med att smyga med ngn…..

#0. Hur har det gått med Leona,
Åh vad spännande. Tror med att det smyger med något/någon

Ja, du vet ju vilken ponny jag tycker att ni kunde smyga med..! 
(Bidrar gärna till bensinkostnaden för omvägen)

Pernilla ,,, jag vet precis vem du menar, men det blir inget av med det.
Sitter just nu i koket hos Mies och dricker kaffe, har precis sett Trigger
Oh … my … god, han ar urlacker 
Leona gick det alldeles utmarkt med. Dom var jattenojda med henne. Hon uppforde sig exemplariskt under resan.
#5 Det verkar som Du är mer än nöjd….
Bra det!

BRA att han är fin 

Nu är vi hemma igen. Vilken enorm kontrast mot gröna gräsmattor i Holland
till ett snöigt Sverige.
Vi körde i 50 från färjan och hem, inget väder att köra lastbil och släp i precis. Det låg bilar både till höger och vänster längs motorvägen.
Fy 17, det var inget kul, men vi kom hela vägen hem utan några missöden förutom när vi svängde in på gårdsplan, då fastnade vi och fick ta traktorn till hjälp.
Hästarna såg mycket förvånade ut när vi lastade av dom.
det var ju gräs där vi lastade på dom.
Dom såg iaf ut att ha tagit resan bra 
Skönt att ni är hemma ok, vädret är inget kul just nu.
Har du fått min mail?
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Hehe … jag hade 83 stycken mail och 57 stycken i skräpposten, men jag har precis läst ditt mail och det är helt ok 
Tur att Ni kom ända in på gården innan det "tokade" till sig, måste ha varit spänt att köra i detta oväder som drar fram över Sverige nu! Förstår att hästarna fick "grodögon" när de klev ner på svensk vit mark!