Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 1008 ggr
evasasser
0

Unghingst säljes

Född 2008 efter Django vd Romer ue Smevallens Bonsai. Trevlig unghingst som söker ett bra hem. Lämplig som blivande bruksponny. Stor, kommer säkert bli maxad. Har Pass/Chip, vacc & försäkrad. Säljes enbart pga flytt.

Välkommen att ringa Eva 076-3394894

Denna kommentar har tagits bort.
evasasser
0

evasasser
0

evasasser
0

evasasser
0

Äh, bilderna gör sig inte bra här. Om ngn är intresserad så mejlar jag dom gärna till er. Min mejl är: ceciliarehn5@telia.com

[Teddy]
0

Nu blir jag bara lite fundersam… får man inte fråga om färgen utan att det tas bort?

Trine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är svart, bifogar två fina kort jag knäppte på honom i somras..Om det är ok?

Trine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

o sidan..

evasasser
0

# 8 Inlägg 1 & 2 försvann oxå. Min dator krånglade så det kan vara jag som sullade, ber isf så mkt om ursäkt.

Champion är svart.

sanne
0

En jätte fin kille, hoppas du hittar ett bra hem till honom, synd att han inte får följa med er :)

evasasser
0

#12 Ja, han är helt underbar! Supersnäll och jättetrevlig. Vi kommer flytta framöver till Uppsala och bosätta oss i en lägenhet så alla mina hästar (utom Wänga Ivanhoe & ev. Gant) är till salu, tyvärr. Men ibland är man tvungen att följa med på äventyr som man vet aldrig kommer åter.

evasasser
0

*putt*

evasasser
0

har mätt honom till 105. det är ett ca mått men han kommer säkerligen bli för "stor"

[Billan]
0

Varför tror du att han växer över ?

Mina unghingstar som jag haft genom åren har de flesta varit färdiga på höjden vid ett års ålder. Sen breddar de sig och sätter sig i bogarna, så det behöver inte innebära att de växer över.

En alldeles ypperlig bruksmodell av shettis är han, dessutom snygg.