Söker info om Tilda
Söker info om stot Tilda vit skimmel då jag själv har en avkomma efter henne född 050520.Hon finns tyvärr inte i stamboken pga papper som brann inne enligt uppgifter
Hoppas att de kanske finns nån som vet nått om henne eller har henne eller tidigare ägare eller nuvarande allt är guld värt

putt putt

Hoppelihopp
Är hon registrerad i sss så spelar de väl ingen roll om pappren brunnit upp?? Hon ska finnas med i stamboken om hon är reggad, sen spelar de vål ingen roll om pappret på henne kommit bort på ett eller annat vis…

De är klart men nackdelen är att jag inte kan finna henne där, och mig vetligen är hon renrasig reggad men de har ej gått att få ut nya papper till henne. hon var hos gdk hingst för betäckningen o har fått lite info där ifrån. men skulle vilja veta mer eller kontakt med henne som har lilla Tilda

Har du något mer än namnet? Ålder kanske, någon av föräldrarna.
De som har hingsten måste ju veta regnr och tidigare ägare samt stam. Sådant fylls ju i på betäckningsrapporten.
Jag förstår du vill veta bakgrunden och få kontakt med förra ägaren. Men finns hon inte i stamboken är hon nog inte reggad.
Kan de vara som så att hon heter något mer??
Ett stuteri namn före eller efter Tilda kan ju ge träff i stamboken.

Är din avkomma efter henne registrerad?

Kan kanske vara så att hon heter någe mer jag luskar o luskar
Han är registrerad i Asrp pga att papprerna är borta