Föl som förlorat sin mamma idag
Ett nyfött föl har förlorat sin mamma idag.
Finns det någon här inne som har någon mamma som just fölat men där inte fölet klarat sej ?
Ring isf 070-215 43 59
BRÅTTOM !

va tråkigt.. Tyvärr så känner jag ingen, inte så många som fölar så tidigt. Hoppas det ordnar sig i alla fall, att det finns någon som har ett sto som kan vara amma..

Dom har hittat en mamma!
Fick detta på sms tidigare idag. Underlättar kanske om man skriver vart i vårt avlånga land fölet finns…
Fick samma sms igår.
jag fick också detta sms himla bra att de kan spridas så men mer info om var vore bra.
usch va tråkigt det är när sånt här händer.
#3 Tänkte samma tanke. Trodde till och med att smset var fejk eftersom att det inte stod så mycket info i det…
Men det var ju skönt att det löste sig.
Delad glädje är dubbel glädje :)

I sms´et som jag fick så stog det tyvärr inte vart fölet bodde. Men håller med om att det borde ha stått.
Jag kan berätta att det utlagda telefonnumret inte ens går till fölets ägare och att de har fått så mycket SMS och meddelanden till mobilsvar att de inte kan starta telefonen ens utan kommer få byta telefonnummer.
Mitt råd är - SPRID INTE sånt via SMS, det blir totalt okontrollerat!

Jag fick samma sms och skickade det vidare till ett antal vänner var av den av dem svarade att det var hennes föl. Kan det kanske vara så att fler föl förlorat sin mamma i helgen?

Såg nu att det inte var min väns nummer. Så jag hoppas att det bara var någon som ville hjälpa henne och inte trodde det skulle sprida sig så!