Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 225 ggr
Annette
0

God Morgon 31 januari

Nu har vi 4 plusgrader här. Det är nog tur att skolans friluftsdag i morgon är i en ishall.

Idag skall jag på studiebesök med jobbet, till en kistfabrik.

Ha en bra dag!

ingrid
0

God morgon, precis hemkommen efter att kört en kompis till flygplatsen. Blir att gå och lägga sig igen. Hundarna undrade om matte blivit knäpp när jag gick upp 4.45. Ska iväg och kolla på massor av hästgrejer senare, alltid lika roligt.

"god natt" sålänge :)

JMax
0

Absolut sista dan i frihet…i morgon börjar allvaret på jobbet igen. Norma ska skolas in hos dagmamman hon ska vara hos en dag i veckan i dag och under de timmarna ska pållarna få lite egen tid.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Charlotte-Aveback
0

God morgon denna gråmulna Stockholmsmorgon!

#0: Hoppas det blir ett trevligt studiebesök! Oskyldig

#2: Njut av dina sista timmar i frihet! Flört

[Jemla]
0

God morgon!

Är ledig från skolan idag, så sitter på jobbet. Har just lyckats få tag på en dator till mig så att jag kan jobba. Sitter nu och dricker varm choklad (istället för kaffe) för att försöka vakna. Är lite trött efter gårdagkvällens för sena fysikpluggande, urk.

Ha en bra dag! Glad

RebeckaSvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Min premiär som fanbärare för Ultuna Studentkår är nu avklarad. Invigning av div saker på djursjukhuset och med Kronprinsessan som gäst var verkligen en höjdare :-) Att dessutom få klä på sig studentmössan och balklänning var inte helt fel. Efter en lång stunds väntande och därefter en god buffé är det dock skönt att det är över.

Tyvärr blev bilderna på Kronprinsessan väldigt mörka.

Det är ju inte varje dag man får äran att gå på den röda mattan, så det gäller att passa på och ta foto när tillfälle ges. Ett på mig.

Ellinor Johansson
0

Rebecka du var  jättefin i klänningenGlad

RebeckaSvensson
0

Tack så mycket, Ellinor!