Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 813 ggr
[lindatornerup]
0

God morgon 9 mars

Idag är det dimmigt och disigt över Simmelsberga, men det gör inget för våren är ju äntligen på väg! Fast man lär ju ha att göra….stolparna är vinga och skeva, linorna slakar, och Doris det snillet, har bitit itu kontakten till mitt elagregat( inte när det satt i , dock)så fn är det ingen ström på trådarna…..toppen enl shettis tjejernaGladVi ska till Frillesås i helgen och det ska bli kul,!! Är en utställning man ser fram emot, även om det är en bit att köra!!Annars har det varit influensa som gällt här den senaste tiden ,så både Sissel och jag har varit  helt utslagna.Men det går nu på rätt håll ialla fall! Min hemsida har legat i vila , men ska ihopa med min granne Sanna , försöka att få lite ordning på alla bilder och text osv nu i veckan. Är ju mycket jobb och tid, men det är jättekul att fixa med!!!   Lycka till , alla som ska till Frillesås i helgen !! Och ha en fortsatt bra dag allihop1

sandraDeLuxe
0

Här hade vi -3 vid 5-tiden i morses då jag fick knata ut med en jättekissenödig hund. Luften kändes nästan "behaglig" om man får lov att säga det. Än är det fortfarande -3 i skuggan. Ska ha som projekt idag att skotta bort all snö på våran balkong så jag kan sitta där med en kopp kaffe och njuta i solväggen.

Såg faktiskt snödroppar utemed stallväggen igår, snön smälter bort fort av solstrålarna så jag såg även en liten liten tuva gräs igår med. Och tänk vad lite sol kan göra för humöret! *vårkänslor*

/SG