Småproppar 2007
Nu finns det mer småproppar på SSS sida.

Läste precis propparna, gud, vad tråkigt att Väst bara ska ha 3 utställningar i år, vad hände m frillesås ?? hittades inget annat alternativ ?? varför kan Nord o Öst tex ha så många fler utställningar ?? mer aktiva i föreningen ? för oss som bor i Väst känns det lite tråkigt, men det blir o åka långväga detta år…

Men Frillesås ska säkert vara men den kom inte med så tidigt förra året heller , den saknades då med..

Det är ju synd om en så "shettistät" region som Väst har så få utställningar. Det finns ju så attans många och bra hästar där nere…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ja verkligen och Frillesås är ju en fin utställning, men vet att det var så förra året med att den kom senare , så jag hoppas att det är så i år med..
Ja här finns ju en hel del shettisar i detta område ju.

Ja vi får hoppas att det tillkommer minst en till
längtar till vi kan ut o visa o träffa alla trevliga människor, vi får väl se vad som kommer fram på årsmötet om dem bestämt något mer,

Undrar hur intresset för vinterutställningen i Vartofta är i år. De andra åren har antalet anmälningar varit följande:
- 2004 - 33 st
- 2005 - 39 st
- 2006 - 39 st
Om detta låga antal anmälningar består även i år, kanske det vore bättre att strunta i vinterutställning här i Väst. I stället kunde man ha Frillesås-utställningen i Vartofta i september.
#3. Jag är ju otrogen och åker på Östs utställningar också. Jag har inte särskilt långt till Östergötland, rakt över sjön bara. Det är ju längre för de som bor på västkusten.

#6 ja det tycker jag var en bra ide. Hoppas den kan framföras till dem som bestämmer..
Vi kommer oxå vara "otrogna" i år och åka vidare.. i år har vi en del som bör komma ut o visas, nästa år kommer förhoppningsvis de flesta vara dräktiga, och då blir det inte lika många som kan åka..