Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 527 ggr
susanne-s
0

GodMorgon 3 Februari 07

God morgon
Uppe med tuppen idag och snart bär det av till Insjön.
Det ska bli roligt och se hur lillkillen har utvecklats sedan förra året.
Lycka till ni som ska dit och ha en bra dag alla ni andra.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Annette
0

God Morgon!

Lycka till i Insjön! Jag skall också iväg, men på inkörningskurs. Det skall bli kul.

[Anna-N]
0

God Morgon!

#0. Då syns vi i Insjön :-) Åker på förmiddagen…

Kör försiktigt alla som skall åka - det är halt på vägarna i Dalarna efter gårdagens regn och nattens minusgrader.

sanne
0

Go Morgon

Lycka till på utställningen ni som ska dit, längtar oxå till vi ska iväg.. Vartofta om en månad. Anja verkar bättre idag, hon har fått buta och piggnat till lite. Har lite träningsvärk idag efter ridturen i går, men det får man väl leva med. Fullt upp i dag, hovis kommer, och lite annat pyssel står på schemat.

ha en bra dag,

Sanne

zettan
0

God morgon

idag skiner solen men det har frusit på igen. Ska snart åka till stallet och kolla över mina hästar lite. Sen så bär det av till min kompis i eftermiddag.

Axina mår väl sådär. Avvaktar nu alla röntgen utlåtande vad som ska göras med henne. Men de possitiva med allt är att det fortfarande är en glad häst som gnäggar när man kommer. Men min lilla stackars axina dew finns nog inte så mkt att göra åt din hälsa. Väntar på ett mirakel.

Ha en bra helg alla och lycka till på utställningen i Insjön ni som ska dit.

[Jemla]
0

Godmorgon!

Själv sitter jag på jobbet och ska jobba ett par timmar idag. Lycka till alla ni som ska till Insjön! Glad

AusaBausa
0

God morgon! Lycka till alla som ska på utställning! Räknar ner dagarna till Önnestads utställning.

Charlotte-Aveback
0

God morgon och lycka till alla som skall till Insjön! Kör försiktigt! Väntar med spänning på resultaten!

Milla
0

morrn lycka till alla som ska visa idag.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Lycka till alla som ska till Insjön idag!
#1 Hoppas lursen blir givande!

Ska försöka plugga lite idag och sedan är det kick off-fest för alla kåraktiva ikväll.

Sofia_Schultz
0

God morgon allihopa!
Idag är det dop för min del, eller ja, jag ska inte döpas, men mitt kusinbarn! Tyvärr är det kl 14 så man hinner inte åka till stallet varken innan eller efter :(

Lycka till i Insjön allihopa! Väntar med spänning på resultat!

Sofia.Ogren
0

Hejhej!

Har kommit hem från Insjön. Gick snabbt.
In i ringen kl. 10 och hem igen strax innan 11.
Men det gick bra (över förväntan faktiskt) och lill-hingsten
var så himlans duktig.

Första gången han var ute och åkte helt själv
men ändå så knapra han hö direkt när vi stannat i Insjön.

Nu e d bara att vänta på melodifestivalen!Skrattande

Sarali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi va å i Insjön, första utställningen fick 38 p , super nöjd, tror poängen drogs ner för hon var för smal Förvånad tycker sj inte hon e spec smal…

Puzzel
0

#12 tycker hon är super snygg, hoppas det gick bra för alla andra som ställde ut, själv får jag vänta till sen sommaren innan det blir dags för oss Upplands bro och Köping men då ska jag ha försökt komma iväg på puts kursen hos Cattiz innan tror den kan ge mig mycket.