Katalog Frillesås?
Ngn som vet när katalogen till Frillesås kommer? Eller när anmälda hästar kommer upp i webstamboken.
undrar desamma men de borde ju komma vilken dag som helst nu
Nu ligger katalogen ute på webbstamboken
Jag har missat att skicka material till katalogmakaren men i alla fall, Ponnybutiken kommer finnas på plats för direktförsäljning. Endast kontant betalning!
Amor vincit omnia 

vad kul att se vilka som kommer
. Spännande spännande

#4 Håller med om att det är spännande att se vilka som kommer! Vi kommer ju gå i samma klass! =)
#3 Ska in på din sida och kolla nu om det är nåt mer än transportskydden som jag behöver! (farligt att kolla på din sida, finns ju hur mycket som helst som man absolut behöver!)
Är det bara jag eller vart har katalogen för frillesås tagit vägen..?

sitter o väntar på posten ska dyka upp .Hoppas innerligt att katalogen är med idag ,har väntat länge nu ,tycker jag.
Min post har redan kommit men ingen katalog.. =( Men då är jag inte ensam iaf.. =)
Fick ingen katalog idag!

Den kommer la ;)

Katalogen är tryckt och på väg! Jag har just kollat detta.
Keep the faith. 
Oh, va kul. Hoppas den kommer imorgon 

längtar =) Någon som vet när de börjar?

Eftersom jag är ny opererad så är det risk att jag får stryka mina pållar, får se hur jag känner mig längre fram i veckan
Såg att det blir ,även denna gång, mer än en i minivalack klassen , jättekul!!Det finns många fina valacker som är värda att visa och det blir ju alltid roligare med lite "konkurans". Mitt svarta sto lär väl inte vara på sin vackra sida direkt, för hon fäller för fullt och har kliat svansen så hon ser ut som en punkare ….supersnuggt!!!

idag kom min katalog
Min katalog kom också idag 

Även min katalog kom idag

Inte min

min kom oxå idag =)

Jag har oxå fått min! Börjar bli fruktansvärt nervös…
Har en känsla av att vi kommer göra bort oss… =/

Är kanske bara jag som inte fått någon då :P
Jag fick också min idag…
#11 Min katalog kom också idag. Mycket fint förpackad och skyddad mot väta. Jag tackar ödmjukast då det är trevligt med en hel och ren katalog i brevlådan
Veritas odium paretFörvånad
Vi kan inte komma som planerat så våra minisar Belle Rose, Rosette och Fairyking of Northstar är strukna. Jättetrist för vi hade sett fram emot utställningen där det brukar vara så trevligt. Lycka till ni andra!

#24 Få se om jag får min idag då :D
fick också min i går jättefint förpackad 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Finns det en cafeteria i ridhuset som man kan vara för att värma upp sig?

Jo det finns en cafeteria, brukar vara god mat där oxå
#29 Så bra! Måste ha med min flicka så det kan ju va bra att hon kan gå in och värma sig:o)

Någon som vet om det är många strykningar så man kommer i tid om man nu bestämmer sig för att åka.

var väl några strykningar tror jag står det inte i denna tråden ?

Nu när jag kollar i Katalogen så inser jag att jag kanske kommer att får ha alla 3 hästarna ute samtidigt , hm kanske jag kan behöva ha hjälp att hålla någon …
Någon som har räknat ut efter vilken klass Lunchen ungefär kommer att va
#33 Synd att jag inte kan hjälpa dig, är i samma sits själv.
Veritas odium paretFörvånad

#34 Ja , jag såg det 

#33 Jag kan nog hjälpa dig o hålla en häst .ser att du ska gå samtidigt som Lennart två av gångerna .

I dagsläget har jag inga mer säkra strykningar än de tre från North Star.
Mina tjejer är på plats och finns till hjälp att hålla hästar vid behov!

#36 och 37 vad bra :D

Jag har inte fått någon katalog
Är det någon som har koll på när klass 13 (för mini) kan tänkas börja?

Klass 13 går ganska sent på dagen. Titta på SSS katalogsida där finns även klass ordningen.
Undrar vad som hänt med din katalog? Jag är hemskt ledsen..

#40 Då kollar jag där, tack! Vem vet, katalogen kanske kommer idag om jag har riktig tur.