Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettbeteckningar-fölningar
Läst 330 ggr
HanniBunni
0

I väntans tider....

Var precis och hälsade på mitt ofödda föl!! Det är så fruktansvärt spännande! Jag förstår inte att uppfödare inte blir nervvrak men det är ju så klart en vanesak. Det blev färdigt idag…den är min!!! Tänkte hör om ni har några fölnings historier att dela med er!! Tack på förhand!! /HannibunniGlad

AgnetaK
0

Inga historier, men jag såg ditt inlägg på "Senast på iFokus" däruppe i hörnet, och det lät så otroligt gulligt! Vill önska dig lycka till med den du väntar på… jättekul.

Ahnna
0

Jag har bara ett par jättehemska historier från fölningar, men sånt vill man ju inte tänka på! Jag hoppas verkligen att allt går vägen med din bebis, om ett år är det förhoppningsvis jag som sitter i samma sits som du och väntar på mitt föl… Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

HanniBunni
0

Tack! Det är egentligen hela färden som är rolig! Jag skulle köpa spån,  och kommer hem till mannen och säger att jag har "paxat "ett föl!!Jag har själv inget sto så jag hittade ett dräktigt fint diplomsto som var dräktig och Jag trodde min man skulle svimma!! "En till liten"sa han Det är väl så det börjar för de flesta. En till och en till och bara en till!!Glad

Denna kommentar har tagits bort.