Runda fölmagar

oj man kan undra hur många det är där inne 

Men shit.. hur många är det där inne.. eller har ni väldigt gott hö kanske
Visst är det min gamla goding som står där i bakgrunden?
Jag blir lite avundsjuk faktiskt.. mina ston syns det inte ens på tycker jag
fast dom har ju länge kvar.
Jisses susanne, vad har du mata henne med 
hon ser ut att vara redo vilken dag som helst.
Amulette är så där lagomt rund nu, det syns att det är ngt därinne, men känner man henne inte så kan man nog missta henne för att vara lite tjock bara.
#3 Visst måste det väl vara Damit som skymtar i bakgrunden, bästa hästen 

Fet är hon inte, faktiskt lite vass över ryggen, men så har hon ju sin son vid sidan fortfarande.
Visst är det Damit ni ser
Jag vill se fler magar! Kom igen nu!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Jag blir bara så avundsjuk!!!! Här blir det inga små nästa år tyvärr, men vi har ju Delfie, hon är ju fortfarande bara en liten föltjej

Härliga magar :) Här väntas fölen först i juni och juli, dessutom av förstföderskor, så några magar att visa har vi ännu inte. Får återkomma
.

och så då Heddan som är beräknad till den 10/4 inte jätte stor men hon blir aldrig så där groteskt stor
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Vilka härliga tanter Milla. Fina färger i bilderna!
Snart kommer säkert snön också så blir allt perfekt 
www.gullsmyrastuteri.se
Tack! Nja snö tror jag inte vi får. Våra vintrar brukar vara just så här :-)

Polgara är så attans lerig så jag vågsar inte sätta ut bild på henne, borsta henne ren går inte heller, skiten lossnar ju inte.
Ska aldrig mer ha en skäck som är otecknad på mitten

Ååhh vilka ljuvliga fölmagar, ni kan skatta er lyckliga ni som får föl. Jag är faktiskt lite avundsjuk på er, men önskar er lycka till med de nya bebbarna.
Här blir det inga föl nästa år heller. Unni är betäckt två år i rad utan att bli dräktig. Men magen, ja den ser konstant dräktig ut hi hi.

Glömde skriva att det är Jasmins första föl då hon har tävlat på travet från hon var 3 år , har ju även tävlat i år :-)
Ska se om jag får en bild på Dee-Dee i morgon då hon ska föla i runt den 29 juni

Ronja. beräknad till 12/5
www.gullsmyrastuteri.se

Miss Marilyn beräknad till den 1/4
www.gullsmyrastuteri.se

8# vad är det för ras på din häst?

#13 hahahahahaha så fel du hade! Men vem kunde ana att vi skulle få en sån här snöig vinter? 
Ska se om kameran kan få följa med ut i stallet i helgen. Men mina är inte speciellt tjocka än, ska ha i månadskiftet juni/juli så det är ju ett tag kvar.
Paola som är beräknad till den 18 april, står dock nu med små små vaxproppar (hoppas verkligen inte det är något, men hon är under övervakning)
Härligt m alla tjocka magar..inga tjockisar här detta året men nästa hoppas vi på..

Miss Marilyn ber till 1/4 … 26 dagar kvar!!
www.gullsmyrastuteri.se

Herregud vad tjock paola är hon ser ju helt grotesk ut ju ..
Corint är lika vacker som vanligt :P

# 47, du tog orden ur munnen på mig.
Grotesk är ordet 
Men hon är fin Milla! Hoppas hon håller på sig några veckor till nu.
Hade ett sto förra året som gick med mjölk kristaller i flera veckor.
www.gullsmyrastuteri.se

Fy va elaka ni är mot Milla !
Paola är jätte vacker med sin mage
hon kommer få en vacker bebis om ett tag :
Haha ja visst är dom Sanne.
Nädå jag VET att hon är gigantisk har ju sagt det hela tiden och jag ÄR orolig för henne, men hon är inte fet även om det ser ut så. Hon är inte speciellt stor över ryggen och har faktiskt sista månaden tappat av sin egen vikt. Jag är orolig just för att jag misstänker att fölis är en stor krabat.

#51 *ler* jag sa att paola var stor alla redan i somras ju ;) ,men Millan Milli är ju inte så liten heller