Globus Rockard
Ni som har en, Vill veta för och nackdelar, Användnings område mm, ny pris och vilka som säljer. Sett grand prix har för 5495 kr men hört att någon säljer för under 3000. ja berätta vilka erfarenheter ni har!
Jag har den billigare varianten av Globus Rockarden. Den har alldeles för klena hjul, så däcken kränger av när man vänder snävt med rockarden. Köpte nya kraftigare hjul/däck och då funkar rockarden bra.
Men trots att jag haft den under tak, alltid, så har den rostat och färgen flagnat. Inte så kul. Men till lite hobbykörning duger den i alla fall.
#3 Jo men visst är det väl en globusrockard tror jag.
4#, ja jag nästan tror de fast de är bredare däck än orignal, så förhoppningsvis bör den tåla grus och gräs vägar eller? :-/ Någon annan som kan ha något förslag på märke/modell på den? Ingen som vet några återförsäljare på globus Rockard:en? Vad är de bole säljer?
#5 jag är återförsäljare av Globus Rockarden. Vill du ha prisinfo och dyligt, kontakta mig via PM.
6# om jag lyckats få i väg ett pm så har du ett nu! :)

8# hur länge har du haft din och hur mycke på ett ungefär kör du? Jag tror oxå den duger som jag tänkt använda den, har ju tänkt åka på bil och skogs vägar och inte över stock och sten precis.

Vi är återförsäljare för en rockard som heter Cavaletti, du kan se dom på vår hemsida www.jaboruder.se under till salu.
Den rockarden har så mycket mer än Globus rockarden, den har broms, sänkt svängel. delbara skaklar, en skänkel som gå runt hjulet så det hålls från två håll. Dessutom mycket bra och starka hjul.
Kostar 5000:-

10# vagnen du säljer är en kanon vagn har jag hört av flera. Din hemsida är ju livsfarlig att besöka! :) har totalt kära ner mig i några av dina underbara mini ston, Katootje vd Beekhoeve., Priscilla och Orphelia v Ellernboork vilka tjejer!! :)

Jag har kört lagomt mkt kan man säga..
Både på sommaren och vintern, men mindre på vintern..
kanske 2-3 dagar i veckan.. Har tom kört i värsta dyng hålet, de var vatten och lera upp till magen på ponnyn men vagnen o hästen klara de fast de var dålig skogsväg.. haahha :)

Jag har ju räntefri avbetalning om det är så att det rycker lite extra i köp tarmen 
14# ja de erbjudandet tycker jag e toppen! Jag har en häst hemma efter en av dina hingstar, om han inte är såld vill säga! Giovanni vom Silbersee :) Letar dessutom hingst för betäckning av henne, mini är jag ute efter till henne med lite färg.
14# har skicka pm till dig…

#12 Känner igen mig! Finns såå många som är så fina, att man skulle vilja ha dem allihopa i stallet!

#14 Hur funkar det med frakt från er? Upp till Dalarna. Huh så långt!
Den Cavalettivagnen, hur långa är skaklarna?
Har en stor shettis på 107cm som jag inte gärna vill att vagnen ska bli för korta!