Några planer för Vinslöv den 29maj?
Vinslövs Drive In 29 maj 2o1o
Någon som har några planer att åka dit? Själv ska jag dit med Timoon-X och Gordon Rex. Timoon-X - Utställning,agility och kanske nåt mer ;) Gordon Rex - Agility och kanske nåt mer :)
Stall Bråna

Vad kul att ni kommer :)
Förra året var det övervägande deltagare som INTE är här på forumet. MEn det verkar ju som om många här är sugna på att vara med i år!
Jag kommer troligtvis dit med en 4-åring. Har planer på agility, ridklass för dottern och tömkörning, men det beror lite på hur mycket vi hinner träna…
Tar ev. med mig nån 1-åring för miljöträning (utställning).
Jag och James ska dit!
Vi ska ställa upp i agility och handlerhoppning och kanske precisionskörningen om jag kan använda min vagn, annars får det bli tömkörning :)
Så ställer vi ut när vi ändå är där :)
lurvponnyn.vimeddjur.se
Planerna är att ta med Kelda o Keso (2-och 3-åringen) 2-åringen ev bara utställning, beroende på hur mk vi hinner träna innan, 3-åringen utställning samt agility.
Kanske kanske att jag kan få Tindra att rida Kefir där också men ingen utställnign för henne dock..

#2 Vad roligt då får jag kanske ta mig dit
Vad gör man på handlerhoppning ? :)
Och sen hur går det till med tömkörningen ?
Stall Bråna

Handlerhoppning är som uppsutten (vanlig) hoppning, men att du springer sidan om istället. Som agility, men en hoppbana (guuud vad jag är dålig på att förklara!).
Tömkörningen är ett dressyrprogram som körs. Det kommer ut på Syds hemsida när det är klart vilket program det blir.
Timoon-X - Utställningen , Tömkörning ?, Handlerhoppning och agility :D
Gordon Rex - Tömkörning ?, Handlerhoppning och agility :D
Behöver man nån speciel sele till tömkörningen ?
Stall Bråna

vill dit med glimma, men har ingen bra vagn som är lätt att transportera. sen är jag lite rädd för hur hon beter sig i vagnen på en sådan tillställning. hon är väääldigt tittig. får se hur hon är att köra här under våren. fegar jag ur så kommer jag dit iallafall som funktionär…:) det kan jag nästan lova
// sofie
Det finns med i mina preliminära planer att åka dit, men med vem har jag ingen aning än…
Handlerhoppning kunde ju varit skoj faktiskt..nästan som att hoppa själv;-))

# Vad trevligt att du erbjuder dig som funktionär! Om där är fler som vill så hör gärna av er till utställningsansvarig: Anders Ahlström anders@axtorp.se 0733-321369
Vi behöver även någon som kan döma hoppningen- ngn som är intresserad?
#11. Hihi, synd att man är 15. Annars kunde jag tatt hoppningen xD
Stall Bråna
#8 Om du vill och det fungerar med startordningen hade du gärna fått låna min vagn, det är ingen fancyvagn men den har svängel är fullt funktionsduglig!
lurvponnyn.vimeddjur.se

#13 vad gulligt av dig :) jag hör av mig om det blir aktuellt :)
# 14 Ja det är bara att säga till! :)
lurvponnyn.vimeddjur.se