Ny förbättrad Cavalettie
Nu har vi fått in den nya förbättrade Cavalettie rockarden. Läs mer på vår hemsida.
Passa på drygt en vecka kvar på erbjudandet.
Nu finns även parstång till vagnen.
Ädelssons Sadelmakeri
Är de samma skaftlängd på oxern som på cavalettie vagnen, 135 cm eller står de fel på hemsidan?
#1 Du har helt rätt, det stod fel på hemsidan, rätt ska vara
cavalettie 135cm (Standard)
oxer 175cm. (standard)
Tack för du gjorde oss uppmärksamma på felet.
Har nu uppdaterat med bilder. Här kommer vagnen med parstången monterad
Ädelssons Sadelmakeri
2# oki. Ja ibland blir de lite fel :-) jag är ute efter lösa skakla på 135 men de har ni inte då om jag förstod rätt på hemsidan? Bara till oxern som jag kunde se. De är ju egentligen främsta delen jag behöver, är de där eller längst bak som längden skiljer sig?
#3 Om jag förstår dig rätt, så vill du ha en kortare skackel till oxern? Man kan byta den yttersta delen, så skacklen blir kortare/längre.
Oxers minsta längd är 160cm.
Kanske lättare att reda ut detta på telefon? Du har mitt nr på hemsidan, eller skicka ett pm med ditt nr så kan jag ringa dig.
Ädelssons Sadelmakeri
4# nej de är bara korta skaklar jag är ute efter, 135 cm med böjen tippande framåt :-) alltså de skall inte användas till oxern. Ja de är nog lättare med tel kontakt, ska leta tag på nr på hemsidan och kolla lite mer vad du har där… Läckert med parstång!! Ingår svängel på den?

Läckert med parstång till som sagt!
MEN MEN MEN… Varför denna smala spårvidd..
Tänk om alla tillverkare kunde göra vagnar som höll tävlingsgodkända mått. Det har ju med säkerhet och göra också..
Anna-Carin
#5 Om det bara är lösa skaklar du vill ha så kan vi nog kunna lösa detta. Det ingår svänglar till parstången
#6 Vagnen är tillverkad för hobby körning och billig för den som vill köra lite i skogen och träna lite, säkerheten är mycket hög på vagnen, Det ska mycket till för att köra och välta denna.
Ädelssons Sadelmakeri