Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1225 ggr
Sotingetroll
0

Tidningen?

Har ni fått nya tidningen? Min mamma påstod att hon fått den, men jag har inte fått den :O Någon annan som fått/ej fått?

Dehlfimia
0

Fick tidningen i Fredags

runas
0

Jag har oxå fått min, förra veckan.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Sotingetroll
0

Snyft, hoppas de inte glömt bort mig! Är ny som medlem så :/

polgara
0

Jag har inte fått min

PetraJ
0

Fick min i fredags.

Hanna-D
0

Betalade du in medlemsavgiften i tid? Kontakta Märta Persson som är ansvarig för tidningsutskicken.

bluemull@hotmail.com

Miica
0

Jag fick min i fredags också!
Min första tidning, så blev glatt överraskad när jag såg hur många gånger jag kan bläddra i den och ändå kommer hitta nya saker ;)

Marta
0

#3 Du kan väl höra av dej så jag kan kolla. har försökt lista ut vem du är av din profil men inte lyckats. Så det är IRL som gäller om jag ska kunna hjälpa dej!  Flört

Mvh Märta

Sotingetroll
0

#6 jo jag betalade ingör nordmaling utställningen så borde va i tid.

#8 Jag är Sofi Eriksson IRL :)

Linnah
0

#8 Märta, jag mailade för ett bra tag sen med fråga om medlemskap men har inte fått nåt svar…

[Nesslan]
0

Står det något om Frillesås 2009 i tidningen? Isåfall är jag intresserad av att köpa den av någon. Har inte betalat avgiften så jag får ingen tidning.

polgara
0

#11 svårt att tro det står nått om Frillesås i detta nummer eftersom tidningen var i tryck redan innan utställningen, möjligen i nästa nummer

[Nesslan]
0

#12 Jag menade förra årets utställning. Om jag inte har fel så har det inte varit nått reportage från Frillesås i 2009års tidningar.

ThiffannyJ
0

#13 Har det varit någon som skickat i matreal? Bilder och en text?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

polgara
0

Nu har jag fått min tidning, den hade kommit till mammas salong. Mammas salong ligger på samma adress som jag bor på då hon har den under min lägenhet, vår post förväxlas rätt ofta. Men jag slipper iaf efterlysa den nu

Sotingetroll
0

Min hade kommit bort men har fått en annan nu jag också :D