Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 1126 ggr
SaraDoos
0

14 plusgrader just nu!

Gick på lunch kl 12 - fick nästan en värmechock när vi kom ut. Nu är vi tillbaka på kontoret och kollar termometern, 14 grader! :D Heeelt underbart! Nu dröjer det nog inte länge förrän det börjar bli gröna knoppar på träden här utanför.

ingrid
0

Här har vi 12 grader och man njuter för fullt av "värmen". Ser fram emot uteserveringarna som öpnnar den1 april. :-)

JennyR
0

Här snöar det :/ *blä*

RebeckaSvensson
0

Här är det också runt 12 grader och strålande sol. Helt underbart! Äntligen har jag dessutom fått kommat ut i fält efter suttit instängd med kontorsarbete hela vintern (iaf ända sedan slutet av jagnuari). Så fort vårbruket drar igång på allvar lär det bli mycker fältarbete, härligt!

VeronicaP
0

visst är det underbart väder ute , igår var det precis lika varmt och gott :D , snödropparna har ju varit framme i en vecka nästan tror jag här hemma :D

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har precis blivit av med snötäcket. Hästarna har jag borstat igenom ordentligt idag, det har jag inte gjort sen i förrgår då jag gav dem en likadan omgång. Men gudars vad de fäller. Kolla denna högen med päls.

SannaHolmgren
0

En liten mysig stund i trädgården blev det med. Vi var många idag, två katter, en kanin, två ponnyer, tre trollungar…

SannaHolmgren
0

SannaHolmgren
0

Detta lilla kräk träffade vi också på. Pigg och glad var den.

VeronicaP
0

Vad härligt det ser ut  och vad fin han är Merlin :D

SannaHolmgren
0

Ja han är himla go och fin nu merlin. Han och jag kommer nu lite bättre överens igen, och hoppas nu det håller i sig. Men massor med långpromenader bara så…

VeronicaP
0

#10 Vad bra :D han ser ut att ha utvecklatst jättefint

AusaBausa
0

ja gårdagen var helt underbar, var ute med barnen på jobbet i en hel timme o minns inte när vi kunde vara ute så länge utan att riskera köldskador på dem;-))

Hoppas denna dag blir lika bra..ska hämta hö o hovslagaren kommer så mkt utearbete i dag..

ingrid
0

Idag åt vi lunch på en uteservering, riktigt mysigt, snödropparna hjälper också till med vårkänslorna :-)