Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 515 ggr
FredrikN
0

Katalogen till Önnestad

Ligger nu ute på Shetlandsyd sida.

Cattis
0

Kanon! Måste genast läsa!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

AusaBausa
0

Kanon, precis läst. Synd inte fler veteranpållar var anmälda… ska bli spännande ändå. Hur dags börjar det?

FredrikN
0

#2 . Vet faktisk inte. Men katalogen dyker snart upp hemma hos utställarna, där står tiderna. Vi

Milla
0

Oj så många 2 års hingstar som är anmälda, så skoj!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

FredrikN
0

#4 Jepp. Såg att vi ska gå i samma klass

Milla
0

#5 ja jag såg det också

Asagard
0

#5 och #6 -
"Såg att vi ska gå i samma klass"

Hehe, är det ni eller hästarna som ska visas upp. Räcka ut tungan

Milla
0

#7 inte jag inte för jag är aldrig i ringen utan jag skickar alltid min dotter med hästarna hehe

Camilla
0

Det börjar 10.30!

FredrikN
0

#7 JO det kan man undra? jag hade aldrig gått igenom på premeringen. Så det är säkrast för mig att det är hästarna som skall visas. Man kan ju bli utdömd av domaren annarsCool

paparatzi
0

Lycka till! alla som ska vara med Glad

RebeckaKihlberg
0

Jag kommer också befinna mig i ringen med 2års-hingstar

SaraDoos
0

Oj. 10.30? Då blir jag förmodligen sen hem då, eftersom mitt sto går som nr 50…

zettan
0

10.30 Räcka ut tungan rena rama sovmorgonen Skrattande

RebeckaKihlberg
0

Ni som har anmält, har ni fått katalogen än?  och en sak till..jag har aldrig varit Önnestad..var hålls utställningen..vet att där ska finnas ett lantbruksgynmasium, är det där?

AusaBausa
0

jo det hålls vid lantbruksgymnasiet. Vet du var det ligger?

Det blir en lång spännande dag. Är sist Hi hi! Zaffran har nr 56. Hur lång tid bör man beräkna det tar? Hur gör ni med era hästar som är sent på listan men vill komma o kolla från början?

Står era kvar i trransporten eller ni stallar upp dem eller kommer senare?

Annette
0

#16. Det är inte så ofta de bedöms i katalognummerordning. Kolla det noga när du fått katalogen, så du inte tar fel på tid.

Cattis
0

#17 Dessa utställningar, med bara en domare och inga föl - brukar ofta gå i nummerordning. Även om hingstarna brukar flyttas bak till sist på dagen. Men i övrigt så.

/Cattis

Annette
0

#18. Okej, då varnade jag i onödan :)

Cattis
0

#19 Nä det vet jag inte, för det KAN ju vara omkastat på just denna utställning. Hur som helst bör man alltid lusläsa katalogens försättsblad så man har koll.

/Cattis

Milla
0

#16 vi är på plats när det börjar och våra står i transporten. Iof så kommer mina killar att gå bland dom första så jag har inget val än att vara där i början.

RebeckaKihlberg
0

#16 Jag har ingen aning om var det ligger, men det får jag ta reda på i god tid så man slipper irra runt och leta (inte för att Önnestad kan vara så stort, men…Flört..)

AusaBausa
0

#22 Kör du på vägen mellan Kristianstad o Hässleholmtar du in i Önnestad vid macken och följ byvägen tills du kommer till en rondell. Ta vänster i den, kör på den en bit o du kommer till en väg in till hö(tror det är skyltat, lantbruksskola el dyl.) ta in på den. Kör en bit på den tills du kommer till hagar på vänster sida o mellan dem och en paddock är det en väg in som du tar in på o du ser ridhuset från vägen.

Hoppas du hittar!