Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 296 ggr
Annette
0

God Morgon 7 februari

-6 , vad är det mot Mannas -30;) Men jag fryser ändå. Hoppas nu det inte krånglar på jobbet, då blir det inte roligt.

Ha en bra dag!

Mannas
0

Morrn på er! Brrrrrr,lika kallt idag.Tror ni hästarna fryser i den här kölden?Har sett till att de har mat hela tiden och försökt se till att vattnet inte alltför länge är fruset.De verkar inte frysa,de är förståss rimfrostiga men verkar inte störas desstomer av den här kölden.Men det gör nog vi människor,dotterns första ord när hon kom ner från vinden i morse var Fy sjutton va det är kallt här!!!Då har vi nog ändå fått hållit temperaturen här inne 20+ Ha en bra dag !

SannaHolmgren
0

Godmorgon.

Har väckt ungarna o ska snart stoppa ner dom i kläderna och åka iväg till dagis. Ska idag få veta om jag får en tjänst jag har på g på jobbet, annars byter jag arbetsplats och får ett vik på 1 år istället för att fortsätta som timanställd. Blir bra hur det än blir för en gångs skull.

Ha en bra dag alla!

zettan
0

God morgon alla!

Idag är de lite sovmorgon för mig. Ska till en ögonläkare nu på morgonen så ja sitter på mammas jobb och ska grejja lie med hennes dator:) Men de hon inte vet är att ja sitter här på fokuset Skrattande Men de hon inte vet har hon inget ont av elle hur?

Idag ska ja få besked vad ja ska göra med mitt halvblodssto. Hon är fortfarande inte bra. Om det är slinger eller vad de nu kan vara. Men hon har fortfarande ingen känsel i halsen. Så ja hoppas väl på ett mirakel här hemma. För förlora henne redan nu vill ja inte. 

Det är ca 5 minusgrader här idag så de var väl lite kallt. Men ganska glad att det inte är kallare. Nu får ja väl skynda på med dator så mamma inte undrar vad ja gör :)

HA en trevlig dag allesamana

[Anna-N]
0

God morgon!

-25 grader… Det biter i kinderna och knarrar under fötterna.:-)Hästarna var dock pigga på att komma ut i morse och hingstarna i lösdriften var rejält rimfrostiga i skägget. Brr!
Ha en bra dag! Glad

susanne-s
0

Godmorgon!
-23 här, brr
En ganska lugn dag har jag framför mig med en heldel pappers arbete.   Ha det gott

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Lulan
0

Vi hade också -23 -brrr!

en helt vanlig dag på jobbet blir det antar jag, och sedan till Frosty - en helt vanlig vardag helt enkelt…

ingrid
0

God förmiddag lider med alla er som har det så kallt. Här är det -2 och det är kallt nog för mig. Vill ha sommar nu!

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

-20 grader var här i morse, nu är det "bara" -14…

Pratat med handledaren för vårt kommande projektarbete och det tog säkert en hel kvart. Kändes inte så givande direkt. Ska iväg till Stockholm nästa vecka och prata med handledaren på LRF. Hoppas att det ger mer så att vi kan komma igång ordentligt.

Hanna-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj!

Minus 18 grader visade termometern när jag släppte ut hästarna i morse, är lite varmare nu. Inget speciellt står på schemat i dag, hästarna får vila, vill inte riskera att de blir svettiga när det är så kallt. Borde dammsuga huset…

En bild från i morse på Gucci, som ni ser är hennes bordsskick inget vidare… Skrattande

Marta
0

Idag har jag fått förmånen att passa barnbarnet! Lilla hjärtat lyser upp dagen mer än någon sol kan göra.  Men ack, vad hon är på hugget! 1 år , då är man en riktig upptäcksresare!

Sen har jag fått den glada nyheten att en "gammal" kär vän från över regionerna av landet snart kommer hit. Ska bli såå roligt att ses igen.

AusaBausa
0

God eftermiddag!
Här var det bara-2 i morse o det låg lite vitt på marken, nu är det +2 o snön borta men det är ett underbart väder. Solen skiner. Dock får jag stanna inne nu för lilltjejen kräkte i natt. Mmmysigt! I min säng!  Har dock ej blivit mer så får väl hålla tummarna på att det är över o ingen hann bli smittad. Hon har ätit som en häst hela dagen så …

Lulan
0

#10 Nåja så gammal är hon inte ännu, fast hon har närmare till 30 än till 20 ;)

HanniBunni
0

#9 Som jag fryser när jag ser Gucci med ringfrost i pyjamasen! Har var det knappt 2- och solen har varit framme nästan hela dagen! Hästarna går i hagen och tuggar konstant! BRRRRRR!

HanniBunni
0

…men ingen snö!!! Ska det vara kallt kan man lika bra ha snö!!!

zettan
0

#9 vad söt hon var Skrattande massa frost i pälsen men ändå glad