Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1249 ggr
Daladis
0

Tillbehör säljes

Syntetsadel allround komplett med gjord, stigläder o stigbyglar, passar shettis PRIS: 700 kr

Bröstsele köpt från Hööks, stl minishettis Nypris 1195 kr      PRIS: 800 kr

Rockard - minishettis från Mickes fyrhjulingar, inkl. medar endast använd ett fåtal gånger o förvarad innomhus, Nypris 4000 kr  PRIS: 3000 kr

Alla saker är välvårdade o i fint skick. Hälsningar Erica

Maila gärna vid intresse el. frågor: alsjobergets@hotmail.com

PP
0

Bild på sadeln?

Daladis
0

Jag kan fota i morgon och lägga ut bilder. //Erica

Miica
0

Vart finns rockarden?

susanne-s
0

#3 Ockelbo tror jag.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Daladis
0

Japp, vi bor i Ockelbo ca 5 mil nv. om Gävle.

Sadeln mäter 37 cm från fram till bakvalv, så 14,5 tum. Även svanskappa finns med.

Daladis
0

Kan inte få med bilderna, det blir något fel. Maila mig om ni vill ha bilder!

Mvh Erica

Daladis
0

Putt…

Mini-Angel
0

Kan du kontakta mig angående rockarden? Vet inte hur man PM ar eller vad det heter   Skäms

Mini-Angel
0

Jag igen….mailade dig nu,var så ivrig så såg inte din mailadress  Skrattande

Daladis
0

Rockarden är nu tingad. //Erica

Daladis
0

Ingen som är intresserad av en sele? Är knappt använd o jag tycker det skulle vara bra om den kom till användning hos någon. På Titti som är 84 cm hade jag allt i sista hålen, så den passar säkert på en mindre normalstor shettis utan problem. Ge ett bud om du är intresserad! //Erica

LLennartsson
0

Bild på selen ?

Stall Bråna

Daladis
0

Kan inte lägga in bilder här, blir "error"….   Men den är köpt på Hööks o använd kanske 5-10 gånger. Stubbens lädersmorning har jag använt o den är i jätte fint skick. Om du PM:ar mig din mail så kan jag knäppa kort på den o maila. Annars kika på Hööks.

Nitro
0

bomvidd på sadeln?

LLennartsson
0

Är Selen komplet ink. Träns och tömmar ?

Stall Bråna

Daladis
0

Vet inte bomvidden, men tror den är normal, ialla fall inte jättevid.

Selen är enbart selen, så gott som oanvänd. Knappt märken i lädret efter att man haft den spänd på hästen.

Nitro
0

Okej, då är den för smal för min shettis.

Daladis
0

Sadeln o rockarden är sålda. Ingen intresserad av selen? Tycker det är synd att den bara hänger här. Har även en till bröstsele stl. mini som har mässingfärgade spännen o tillhörande träns. Äldre men välvårdat, pris: 600 kr.  PM:a för bilder då jag inte får in bilder här.