Tillbehör säljes
Syntetsadel allround komplett med gjord, stigläder o stigbyglar, passar shettis PRIS: 700 kr
Bröstsele köpt från Hööks, stl minishettis Nypris 1195 kr PRIS: 800 kr
Rockard - minishettis från Mickes fyrhjulingar, inkl. medar endast använd ett fåtal gånger o förvarad innomhus, Nypris 4000 kr PRIS: 3000 kr
Alla saker är välvårdade o i fint skick. Hälsningar Erica
Maila gärna vid intresse el. frågor: alsjobergets@hotmail.com

Bild på sadeln?

Jag kan fota i morgon och lägga ut bilder. //Erica
Vart finns rockarden?

#3 Ockelbo tror jag.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Japp, vi bor i Ockelbo ca 5 mil nv. om Gävle.
Sadeln mäter 37 cm från fram till bakvalv, så 14,5 tum. Även svanskappa finns med.

Kan inte få med bilderna, det blir något fel. Maila mig om ni vill ha bilder!
Mvh Erica

Putt…

Kan du kontakta mig angående rockarden? Vet inte hur man PM ar eller vad det heter 

Jag igen….mailade dig nu,var så ivrig så såg inte din mailadress 

Rockarden är nu tingad. //Erica

Ingen som är intresserad av en sele? Är knappt använd o jag tycker det skulle vara bra om den kom till användning hos någon. På Titti som är 84 cm hade jag allt i sista hålen, så den passar säkert på en mindre normalstor shettis utan problem. Ge ett bud om du är intresserad! //Erica
Bild på selen ?
Stall Bråna

Kan inte lägga in bilder här, blir "error"…. Men den är köpt på Hööks o använd kanske 5-10 gånger. Stubbens lädersmorning har jag använt o den är i jätte fint skick. Om du PM:ar mig din mail så kan jag knäppa kort på den o maila. Annars kika på Hööks.

bomvidd på sadeln?
Är Selen komplet ink. Träns och tömmar ?
Stall Bråna

Vet inte bomvidden, men tror den är normal, ialla fall inte jättevid.
Selen är enbart selen, så gott som oanvänd. Knappt märken i lädret efter att man haft den spänd på hästen.

Okej, då är den för smal för min shettis.

Sadeln o rockarden är sålda. Ingen intresserad av selen? Tycker det är synd att den bara hänger här. Har även en till bröstsele stl. mini som har mässingfärgade spännen o tillhörande träns. Äldre men välvårdat, pris: 600 kr. PM:a för bilder då jag inte får in bilder här.