Vad innebär klargörandet?
Vad måste ni veta? dvs ni Medarbetare och Sajtvärd om skribenterna? Eler är det individuellt?

Om vi undrar över ngt kommer vi fråga. Vi fixar det, du behöver inte engagera dig.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Jag känner mig oerhört anonym…fniss
#1 så det är inget som kommer vara OFFENTLIGT innan man blir medlem i shetlandsifokus?

#3 När du blir medlem står det vad som gäller. Vad som gäller för att vara medlem på själva iFokus. Sen för att få skriva på denna sajt, så gäller våra Skrivregler. Plättlätt.
/Cattis

Får jag skriva?

#5 Så länge du följer skrivreglerna på denna sajt när du skriver just här inne.
/Cattis

#6 Det var väll den sista punkten skriva under eget namn. Jag vill inte använda mitt riktiga förnamn då vi bara är ca 50 i landet som heter så och efternamnet är det 11st som har och två av dom är mina barn. Jag är ju inte direkt anonym då jag gå att spåra via Ametist och Kiara om det skulle vara så.

#7 Grejen är att om du ger dig in i en diskussion så vet vi vem du är, och du döljer ju inte ngt direkt. Jag tycker inte att du bryter mot reglerna för att du inte sätter ut fullständigt namn. Det som vi vill slippa är de som är helt anonyma och till och med ibalnd låtsas vara ngn annan. Eller skriver under flera nick samtidigt.
/Cattis

Det är bra, vill du han namn och adress så säg till

#9 Nä det lär inte behövas, så intresserad är jag inte av att veta saker om medlemmarna :-)
/Cattis
Men eftersom det hela spåras, loggas(?), via IPadresser så ser det väl lurigt ut att då jag tex har flera olika IPadresser beroende på om jag loggar in från jobbet eller hemma?

# 11 Fast har du samma användaridentitet så spelar det nog ingen roll. 
#11 du har ju samma användar identitet och du har ju tom skrivit lite om vem du är så det spelar ingen roll. Jag får ju också olika IP adresser då jag loggar in på jobb
(shhh säg inget till chefen)
Dom som är anonyma är ju dom som har ett nick och sen inte har någon presentation alls på sin sida. Nicket är ju oftast då också ett påhittat och inte ett smeknamn på personen i fråga
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#12 o 13 Hehe, ok, man kanske skulle ha en identitet på jobbet och en hemma. Då vet ju INGEN vem man är, snacka om personlighetsklyvning
.
Allt det här är ju egentligen hypotetiskt då jag ju vill att folk ska veta vem de pratar med, liksom jag vill veta vem jag pratar med. Att man inte vill ha ut hela sitt namn, det är en annan sak. Tycker det är dålig stil att inte skriva något om vem man är och vad man har för häst-, förlåt shettis
bakgrund.

Ha ha jag är ju nästan doldis här då jag har mitt namn här och det är inte många i IRL som vet att jag heter Veronica
Skulle kanske byta användarnamn till mitt smeknamn så alla vet vem man är 
#15 äsch spelar ingen roll tror dom flesta vet vem du är , så du kommer inte undan hehe
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ingen kan då ha missat vem jag är..
tänker tillbaka på den tiden då jag naivt trodde att denna smajlis var värsta leendet…
jag är anonym!!